❝Tescilli Asi.❞

258 19 336
                                    

playlist:
-benden bana
-uyku
-derine indik

9. Bölüm

İçim kaçar bi' göklere, gönüllere, hatırlara.❞

Benimki: Dün seninle konuşurken Dumbledore geldi. Jamie ve Reg ile konuşmaya başladı.

Benimki: İlk başta önemsemedim. Ama sonrasında konuşma ciddileşmiş gibi görünüyordu.

Benimki: Aramayı kapattıktan sonra yanlarına gittim. Dumbledore senin yokluğunun farkına varmış.

Benimki: Reggie, Hogwarts mektupları sayesinde olduğunu düşünüyor. Yazın sonunda mektubunun gideceği yerin konumu değişmiş olmalı.

Benimki: Sonuçta gelip bizimkilerle konuştu ve Jamie ona senin 'ait olduğun' yerde olduğunu söyledi.

Benimki: Şu anda bir toplantı dönüyor. Ve muhtemelen ana konu sensin.

Benimki: Ait olduğun yerde mutlu musun bakalım, ufaklık? ;)

Harry, art arda gelen bildirimlerle gözünü masanın üstündeki telefona çevirdi. Sadece onun değil, Tony ve Harley'in dikkati de telefona yönelmişti.

Her ikisi de 'Benimki' yazısını görür görmez kaşlarını çattılar.

Harry, heyecanla telefonu eline alıp mesajları kontrol etmeye başladı. Ama bu heyecan sadece Harley ve Tony'nin huzursuzluğunu artırdı.

Siz: Demek sevgili okul müdürümüz telaşlanmış, ha?

Siz: ADHJKDNXİDNXSJXN.

Harry, gönderdiği iki mesajın ardından Karma'nın son mesajını iç çekerek okudu.

Siz: Ait olduğum yer neden öyleymişim gibi hissettirmiyor, Jack?

Harley ve Tony, Harry'i dikkatle izlediler. Oğlan önce hafifçe sırıtmış, ardından sırıtışı yavaşça kaybolmuş ve iç çekmişti.

"Bir sorun mu var?" diye sordu Tony, ilgiyle.

Harry, başını telefondan kaldırdı ve iki yana sallayarak, "Hayır. Hayır, yok." dedi.

Daha sonra telefonu kapatıp masanın üstüne bıraktı. Ve Tony'nin yüksek ihtimalle anlayacağını düşünerek, "Yoldaşlık yokluğumu öğrenmiş." dedi.

Tony, ilgiyle kaşlarını çattı.

"Öyle mi?"

"Evet," diye onayladı Harry. "Ama görünüşe göre babam idare ediyor."

Tony, hafifçe sırıttı. "Babanın hep böyle bir etkisi olmuştur. İlişkimizde aklı başında olan kişi hep oydu."

Harley, Tony ve Harry'nin arasında geçen bir konuşmayı bölmek istemedi. Gerçekten istemedi. Ama söylemezse içinin rahat etmeyeceğini biliyordu.

"Karşısındaki kişi sen olunca normal tabii."

Oldukça sinir olmuş görünen Tony, Harley'e göz devirdi.

"Tanrı aşkına, Harley..."

Ama Harry, Tony'nin aksine gülüyordu. Burada olmak eğlenceliydi. Belki de ait olduğu yerde olduğunu hissedemiyor oluşunun tek nedeni babasından uzak da oluşuydu.

Harry, gözlerini bir bir bütün Avengers üyelerinde gezdirdi. Anlyaşılan bir öğleden sonra eğlencesi vardı çünkü hepsi ordaydı.

𝐇𝐢𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐑𝐞𝐩𝐞𝐚𝐭𝐬 𝐈̇𝐭𝐬𝐞𝐥𝐟 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin