0

24.9K 1.1K 166
                                    

Kim Kai bir sabah gözlerini hastanede açıyor.

Ona göre yıl 2013 ve o liseyi bitirmek üzere olan sıradan bir öğrenci. Güney Kore'nin diğer tüm liseli gençlerinden hiçbir farkı yok, kahverengi saçları, sıska bir yüzü ve güldüğünde onu utandıracak çarpık dişleri var. Onu daha da sıradanlaştıran sıradan arkadaşlara sahip ve tüm bunlardan kesinlikle şikayetçi değil.

Fakat o sabah ona söylenenlere göre Kai hafızasını kaybetmiş. Yıl 2015 ve o hiçbir zaman kazanamayacağını düşünmesine rağmen üniversite okuyor. Dişleri inci gibi ve saçları garip bir şekilde sarıya boyalı. Üstelik Oh Sehun adında birinin söylediklerine göre Kai ve Sehun'un gizli bir ilişkileri varmış..

Tüm bu kadar değişiklik iki sene içinde nasıl olmuş olabilir?

.............................

"Seni seviyorum Kai, her zaman sevdim. Elimi tuttuğunda, ellerimi bıraktığında, beni görmediğinde ve bana aşkla baktığında, her seferinde ben sadece sana nasıl da aşık olduğumu düşündüm. Senin yüzünden ağlarken gözyaşlarımı silmeni beklerdim. Sana çok yakındım, sana çok uzaktım. Bir yaz gecesi senin soğukluğunda üşüdüm, bir kış sabahı senin sıcaklığınla uyandım. Kimsesiz bir çocuktum seni ilk gördüğümde, ben yalnızlığımı seninle unuttum."

"Üzgünüm Sehun, kim olduğunu hatırlamıyorum."

......................

*Beni Hatırladın mı?* kitabından uyarlamadır. Hakkını helal et Soficiğim....

The Nightmare // sekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin