Iata-ne din noi aici dupa ce am luat o lunga pauza din a scrie (mai ales la cartea aceasta). Poate neglijenta mea a venit si din faptul ca aceste capitole nu se leaga in mare parte din cazuri. Oricum, cum putea reveni la aceasta carte daca nu cu o legenda bazata pe fapte reale? Si ce se potriveste mai bine decat inca o aparitie a Vrajitoarei Delia de care oamenii inca nu au scapat? Lasand de-o parte alte comentarii, va urez lectura placuta!
De aceasta data avem de-a face cu doua aparitii ale misterioasei vrajitoare, in una dintre ele observandu-se clar ca inca mai practica magia.
APARITIA I
Relatata de Bella
'' Era o zi insorita de sfarsit de august. Afara era cald, liniste in ciuda faptului ca era miezul zilei si cartierul meu nu e tocmai cel mai tacut. Cred ca e previzibil ca linistea aceasta era aceea dinaintea furtunii. Eu si tatal meu decisesem sa spalam masina in afara curtii pentru a evita namolul si urma oricum sa plecam asa ca spaland-o la poarta ramanea acolo pana eram noi gata. Zis si facut, am scos masina afara, am pregatit tot ce ne trebuia si ne-am apucat de treaba. Ce nu stiam noi e ca acest lucru putea deranja pe cineva si acel cineva s-a dovedit a fi vrajitoarea Delia. De unde am fi putut stii? Aceasta creatura e enervata de tot ce e in jurul ei. Orice ai face nu e bine,in opinia ei. Acestea fiind spuse, a aparut asa ce din neant in timp ce noi spalam masina si a inceput circul. Nici macar nu am inteles ce voia defapt si care era problema ei, daca a existat intr-adevar una. A inceput sa tipe la noi ca ii profanam pamantul ei sacru cu apa noastra, pentru ca da, era doar apa. Spunea ca e pamant mostenit de la tatal ei si ca indiferent ca acolo e un drum,pe care trece toata lumea, fiind de la tatal ei noi nu avem dreptul sa spalam masina acolo. Sa se ia la cunostiinta ca eram in fata curtii nostre si ca era practic, spatiu public. In orice caz, noi nu am luat-o in seama si am terminat ce aveam de facut. Partea ciudata abia acum incepe. Nu am putut pleca de langa masina ceva timp de frica sa nu faca vreo vraja. A luat apa dintr-o balta intr-un borcan si a inceput o incantatie. Dupa ce in final s-a indepartat, am intrat in casa de unde am urmarit-o intorcandu-se si spunand vraji. Linistea disparuse datorita tipetelor ei. ''
APARITIA II
Martor anonim
'' Doar stateam pe o banca impreuna cu o prietena. Nu faceam nimic gresit sau iesit din comun. Asteptasem un colet care ajunsese in cele din urma si incercam amandoua sa-l deschidem. Initial nu ne-am dat seama, dar apoi s-a auzit un fosnit de frunze in curtea de langa noi. Cineva ne spiona. Poate pare deplasat sau stupid dar nu e deloc asa. Ulterior ne-am dat seama ca era ea. Eram in fata casei ei. Unvant rece ne-a facut sa tresarim si am vazut ca era in spatele gardului pregatindu-se sa faca o vraja. S-a prefacut ca tunde florile ceea ce nu avea niciun sens pentru ca nu necesitau asta. Ea voia doar sa aiba o scuza ca sa fie acolo si noi sa nu suspectam nimic. Am incercat sa filmez dar parca ar fi stiut si se ascundea. Tot ce am prins au fost florile miscandu-se. Noi nu am mai stat mult si am plecat inainte sa termine orice ritual ar fi avand de gand sa faca''
Cam atat momentan legat de vrajitoarea Delia. Bineinteles ca indata ce o sa mai aflu ceva despre ea vpo reveni cu un nou capitol. Pana atunci ramanem cu intrebarea... Ce are Delia de gand sa faca in continuare?
CITEȘTI
Legende Urbane
ParanormalO legendă este o povestire de cele mai multe ori fantastică cu elemente istorice si întâmplări de demult reale sau imaginare transmisă prin forma orală. Legenda este o narațiune populară în proză sau în versuri, în care se împletesc realitatea și fi...