Valentine's Day

215 48 0
                                    

          Era 14 februarie,ziua indragostitilor,Sfantul Valentin. Valentina era fericita,foarte fericita. Ea si iubitul ei,Marius, implineau 4 ani de relatie. Totodata era si ziua ei de nastere. Implinea 25 de ani,un sfert de secol cum s-ar zice. Iubitul ei o invitase la o cina romantica dupa care urma o surpriza speciala. Nu stia la ce se referise prin "surpriza speciala",dar nici nu-i pasa prea mult atata timp cat petrecea aceasta zi speciala impreuna cu el.
Era ora 18:30. Suna cineva la usa. "Probabil e Marius" isi spuse Valentina. Deschide usa,nu era Marius,era un politist care o informeaza ca iubitul ei avusese un accident de masina.

 Deschide usa,nu era Marius,era un politist care o informeaza ca iubitul ei avusese un accident de masina

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cum aude acestea,Valentinei ii vine rau,lesina. Se trezeste intr-un salon de spital. Intra in panica,era la fel ca salonul in care fusese in copilarie,poate chiar acelasi. Cand avea 10 ani avusese o boala rara pe care,dupa spusele doctorului reusise sa o invinga. Pe masa era niste ceai de tei. Era ceaiul ei preferat. Asistenta intra pe usa si ii spune ca trebuie sa-l bea.

Valentina lua cana,dar cand ii ajunse la buze vomita

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Valentina lua cana,dar cand ii ajunse la buze vomita. Ciudat,doar era ceaiul ei preferat. Asistenta o informa ca era normal sa i se intample asta,era insarcinata in 3 luni.
          Trecusera 2 zile. Medicii o tinusera sub observatie deoarece nu stiau cu certitudine de ce lesinase in urma cu 3 zile. Astazi urma sa se externeze.  Nu stia nimic de Marius. Nici macar daca faptul ca facuse accident era adevarat. Nimeni ni ii mai zisese nimic.
Odata ajunsa acasa vede ca usa era incuiata. Erau doua posibilitati: prima era ca Marius sa fii plecat si sa fi incuiat usa cum era si normal ,iar a doua era ca povestea cu accidentul sa fie adevarata. Spera sa fie prima varianta. Totul era exact asa cum il lasase numai ca in dulapul lui Marius gaseste un inel de logodna cu un bilet pe care scrie"Imi pare rau. Am plecat."Exact in momentul în care ea se gândea ca el o părăsise îi sună telefonul. Este informata de presupusa sa soacra ca Narius nu supravietuise accidentului. Inmormantarea urma sa aiba loc maine. Familia lui asteptase ca ea sa se externeze pentru a fi prezenta la inmormantare. Printre lacrimile de durere ,Valentina isi punea intrebarile: A facut-o intentionat? La ce se referea prin faptul ca pleaca?

La multi ani tuturor celor cu numele de Valentin/Valentina!!! La multi ani tuturor indragostitilor!!! Si bineinteles la multi ani celor care sunt nascuti in aceasta zi!!! Mai avem cateva persoane si facem 200 de urmaritori. Multumesc enorm pebtru aceasta suma,pentru mine inseamna mult. Nu uitati de follow, vote si comm. Va pup!!!😘😘😘

Legende UrbaneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum