Eliza era o studenta in anul 2 la Facultatea de Arte Plastice din Iasi. Ea statea la in chirie parter intr-un bloc dintr-un cartier linistit,unde nu se intampla niciodata nimic.

Intr-o zi ,fara sa vrea, sparge oglinda din baie si descopera o incapere in care era un cufar micut, si deasupra lui o scrisoare.

Eliza ia cufarul si scrisoarea si se asaza pe canapeaua din sufragerie. Incepe sa citeasca scrisoarea:

-Tu, cel care citesti asta,fii foarte atent la ceea ce-ti voi spune.Am locuit aici cu mult inaintea ta si am aflat ceva ingrozitor.Esti primul\a care descopera aceasta scrisoare.Cufarul are o cheie ascunsa in cartea aceea mare din cutia de pe raftul din sufragerie,nu-ti face griji,nu a luat-o nimeni,am aranjat cu propietarul sa nu umble nimeni acolo.Vei lua cheia si vei deschide cufarul,dupa te vei duce cu continutul la propietar si ii vei spune parola: trandafirul negru.
De aici te va ghida el.Te rog ,daca nu vrei sa faci asta ,inlocuieste oglinda din baie si pune la loc cufarul cu scrisoarea inapoi.Nu mai vorbii cu nimeni despre asta!
Elizei nu ii venea sa creada,parca era intr-un film politist.Sa fie oare vreo farsa? Initial a vrut sa-i spuna prietenului ei,Marius,dar s-a gandit ca mai bine tine secretul pentru ea.Cine stie ce s-ar intampla daca ar afla cineva?A decis sa faca ceea ce zicea persoana din scrisoare,a luat cheia si a deschis cufarul.Inauntru era o alta scrisoare si o caseta video.In scrisoare scria:Multumesc ca ai acceptat!Inainte sa duci caseta la propietar te rog sa o vizionezi.
Eliza s-a uitat la casetă si a ramas ingrozita, imaginile o prezentau pe vecina cumsecade de la etajul 4 ademenind barbati in apartamentul ei si torturandu-i in feluri de neimaginat.
Speriata Eliza s-a dus la propierar .Acesta a zis:
-Buna Eliza,ce te aduce aici?
-Pai ....vreau sa zic ceva.
-Spune!
-Tra..tra..
-Ce?
-Trandafirul negru!
-Nu se poate!Esti sigura ca vrei sa continui?
-Da.
Propietarul a luat caseta si i-a zis:Acum nu mai ai scapare,trebuie sa ucizi vrajitoarea,aceea vecina de la etajul 4.Numai tu o poti face,esti singura in 39 de ani care a venit aici asa hotarata.Ia acest tarus de otel si infige-il in inima.Sa nu eziti nici o secunda.
Eliza a luat tarusul si s-a dus direct la vecina de la etajul 4.A intrat fara sa bata la usa si timp de 5 minute s-au auzit niste tipete oribile.
Vecinii au sunat autoritatiile.Cand au intrat era peste tot numai sange,nici urma de Eliza sau de cealalta femeie.De atunci Eliza si vecina de la etajul 4 au ramas doar o legenda uitata de lume.
↪Nu uitați sa treceți si pe la cartea mea cea noua,Nathalia.
CITEȘTI
Legende Urbane
ParanormalO legendă este o povestire de cele mai multe ori fantastică cu elemente istorice si întâmplări de demult reale sau imaginare transmisă prin forma orală. Legenda este o narațiune populară în proză sau în versuri, în care se împletesc realitatea și fi...