Dana era o fata obisnuita care locuia in Bucuresti. Era miercuri seara, ora 20;00. Mama Danei,Matilda, era plecaa la o sedinta la serviciu. Dana ramasese singura acasa. Matilda îi spusese Danei ca tatal sau va trece pe la ea. Dana isi ura tatal. Le abandonase cand aveau cea mai mare nevoie de el. Dupa divort mama Danei cazuse intr-o depresie severa si dupa multe ore de tratamente si de mers la psiholog abia si- a revenit. Dana nu cunostea motivul divortului,dar de cand plecase si le lasase singure il dispretuia. Plus ca se comporta foarte ciudat uneori si o baga in sperieti. Avea noroc , Matilda îi spusese lui Victor,tatal Danei, ca nepretuita lor fiica doarme la ora asta. Dana era asezata pe fotoliu in camera ei si citea o carte cand a auzit usa de la intrare. Asta insemna ca ori a ajuns mama ei mai devreme ori a sosit Victor. Nu-i mai zicea tată de cand le parasise. S-a ridicat si s-a dus sa vada care dintre parintii ei a venit. Spre surprinderea si groaza ei aude un zgomot de sticla sparta si o bubuitura puternica. Trage cu ochiul si isi vede parintii. Mama ei era intr-o balta de sange pe podea, iar Victor tinea in mana o sticla de bautura sparta si plina de ceea ce parea a fi sangele mamei sale. Dana nici nu mai stia cum sa reactioneze . Ar fi vrut sa fuga, dar icioarele nu o ascultau. Ramasese intepenita. Groaza îi taiase rasuflarea. Nu mai putea nici macar sa tipe. Îl vede pe tatal sau ridicand-o pe Matilda si venind spre ea. Se indeparteaza fara zgomot si fuge in camera ei. Ce putea sa faca? Îl credea ciudat pe Victor ,dar nici chiar asa; un criminal. Stinge becul si se baga in pat. Victor intra in camera si asaza cadavrul mamei sale pe un scaun. Ea il vede pe Victor cum scrie ceva pe perete cu sangele mamei sale. Apoi el intra sub patul Danei. Pe perete scria; '' Știu ca nu dormi''.
Buna prieteni! Îmi pare rau penru erioada de absenta! Am avu o problema,dar acum s-a rezolvat! Va astept pe la cartile !
CITEȘTI
Legende Urbane
ParanormalO legendă este o povestire de cele mai multe ori fantastică cu elemente istorice si întâmplări de demult reale sau imaginare transmisă prin forma orală. Legenda este o narațiune populară în proză sau în versuri, în care se împletesc realitatea și fi...