O noapte cosmar

250 59 0
                                    

          Adriana era singura acasa. Iubitul ei plecase la serviciu de cateva ore. El o sfatuise sa nu intre in panica daca nu ajunge la ora normala. Avea sa lucreze mai mult deoarece trebuia sa predea a doua zi niste rapoarte si voia ca totul sa fie perfect.
Afara incepuse o furtuna.

Adriana nu mai putea sa doarma din pricina tunetelor si fulgerelor asa ca a coborat de la etaj sa-si faca ceva de mancare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Adriana nu mai putea sa doarma din pricina tunetelor si fulgerelor asa ca a coborat de la etaj sa-si faca ceva de mancare. A gasit in frigider niste oua si doua sosuri. A pus ouale in tigaie dupa care a inceput sa prepare sosurile. La un moment dat afara s-a auzit un zgomot puternic. Adriana nu l-a luat in seama,poate era cainele vecinului,mereu facea urat cand ploua. A pus ouale in farfirie si a inceput sa manance. Deodata geamul de la bucatarie a fost spart de o piatra. Fata a tipat. Pe piatra scria :"Adriana,vin dupa tine."
Fata a fugit repede in camera,s-a asigurat ca e singura dupa care a baricadat usa si geamul. Initial a crezut ca iubitul ei ii facea o farsa,nu era prima data cand voia sa o sperie,dar totusi nu era atat de nebun incat sa sparga unul din geamurile casei doar pentru amuzament. Ii era foarte frica. Daca acel cineva care sparsese geamul voia sa o faca sa sufere sau si mai rau...? A sunat la urgente:
- Alo! Va rog sa ma ajutati,stateam in casa si deodata cineva a dat cu o piatra si a spart geamul. Pe piatra scria ca vine dupa mine.
- Va rog frumos sa va calmati. Spuneti-mi adresa ca s....
Conversatia s-a intrerupt. Criminalul taiase firul telefonului. Era totusi o veste buna,insemna ca inca era afara,nu intrase in casa.

 Era totusi o veste buna,insemna ca inca era afara,nu intrase in casa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

A doua zi politia a sosit la locul incidentului. Camera fetei era baricadata,dar ea nu se afla in ea,disparuse. Tot ce au gasit a fost un biletel pe masa in care scria:
"Nu va mai obositi,probabil ca acum nici nu mai respira. Nu o sa o gasiti niciodata, nici pe ea nici pe asazisul ei prieten. Cat despre mine,cel care am ucis-o, nu o sa ma las prins de voi atat de usor. Inca mai am cativa clienti pe lista... "
Nimeni nu stie ce s-a intamplat cu adevarat cu Adriana si cu iubitul ei. Nu au fost gasite urme,amprente sau ceva de genul acesta. Noaptea ei de cosmar a ramas un mister.

Legende UrbaneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum