Jack Spintecatorul

71 34 0
                                    

"Jack Spintecătorul" este un pseudonim acordat unui criminal în serie anonim activ în jurul regiunii  Whitechapel și în districtele adiacente orașului Londra,în toamna anului 1888. Numele a fost preluat dintr-o scrisoare trimisă Agenției Centrale de Știri din Londra de către o persoană care pretindea că este ucigașul.

Victimele erau alese din randul femeilor prostituate. Crimele se petreceau adesea în timpul nopții, dar și dimineața devreme, în locuri publice . Gâtul victimei era tăiat după ce i se mutila trupul. Teoriile susțin că victimele erau mai întâi strangulate pentru a fi reduse la tăcere, lucru ce explică lipsa sângelui de la locul crimelor. Scoaterea organelor interne din trupurile a trei victime i-a determinat pe oficiali să presupună că ucigașul avea cunoștințe de chirurgie.
        Politia nu a reușit să-l identifice și să-l captureze, uneori ajungând la locul crimei mai târziu cu câteva minute.

    Majoritatea crimelor, dintre care multe au fost atribuite lui „Jack Spintecătorul”, au avut loc în a doua jumătate a anului 1888, deși seria asasinatelor brutale din Whitechapel a persistat cel puțin până în 1891. Zvonurile conform cărora omuciderile aveau legătură între ele s-au intensificat în septembrie și octombrie, când o serie de scrisori prin care autorii acestora revendicau vinovăția în cazul tuturor sau doar unora din crime.

datorită caracterului brutal al crimelor și promovarea acestora în presă, locuitorii din Whitechapel erau convinși că există un criminal care terorizează rezidenții regiunii, conferindu-i acestuia apelativul de „Jack Spintecătorul”, preluat din una dintre scrisorile primite de Agenția Națională de Știri. Astfel legenda lui „Jack Spintecătorul” s-a solidificat.
Dosarele de la Poliția Metropolitană arată că investigațiile au început în 1888, până la urmă luându-se în considerare unsprezece omoruri desfășurate pe parcursul perioadei 3 aprilie 1888 - 13 februarie 1891.Acestea sunt cunoscute și sub denumirea de „Crimele din Whitechapel” în rapoartele autorităților. Cel puțin alte șapte crime sau atacuri violente au fost atribuite lui „Jack Spintecătorul” de către numeroși scriitori sau istorici. Dintre cele unsprezece omoruri investigate de poliție, cinci dintre ele au fost desemnate ca fiind opera unui singur infractor.
Victime:
✴Mary Ann Nichols (43 de ani)
✴Annie Champan (47 de ani)
✴Elizabeth Stride (44 de ani)
✴Catherine Eddowes (46 de ani)
✴Mary Jane Kelly (aproximati 25 de ani)

Salut prieteni! Ma gândesc ca fiecare dintre voi a auzit de legenda lui Jack Spintecatorul. M-am gândit ca este foarte interesantă si am publicat si eu tot ce am reușit sa aflu despre el. Sper ca v-a plăcut!

PS: Va invit si pe la cartea de o scriu in colaborare cu @Yuky12 :
"Vreau sa te descopăr "
PPS: Data viitoare voi poată partea a doua din "Vrăjitoarea Delia". Daca nu ați citit-o inca, o găsiți in capitolul anterior.
Va pup! 😘😘😘

Legende UrbaneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum