●5 povestiri scurte●

32 3 0
                                    

❗❗❗Înainte de a începe vreau sa specific un anumit lucru: ce citiți in această carte este doar ficțiune. Daca e vreo legendă inspirată din realitate scriu acest lucru la finalul capitolului. Am menționat asta pentru cei care cred sau care ma întreabă daca legendele sunt adevărate! ❗❗❗
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇
______________________________________
1.
Într-o zi s-a întâmplat ceva foarte ciudat. Eram cu tata afara si am văzut-o pe mama intrând in casă. Am strigat-o dar nu ne-a răspuns. Am rămas sa o așteptam sa iasă, iar ea a intrat pe poartă. Ne-a spus ca doar ce ajunsese acasă.
______________________________________
2.
M-am trezit la 3:00 noaptea auzind niste zgomote. Am fost terifiat sa vad o persoana imbracata in negru cum iese din dormitorul parintilor mei. M-am intors in pat si am inchis ochii prefacandu-ma ca dorm. Strainul a intrat in camera mea si dupa ce m-a privit cateva secunde, a luat un marker de pe biroul meu si a scris ceva pe perete. Apoi, l-am simtit cum a intrat sub patul meu. Deschizand usor ochii, am asteptat sa ma obisnuiesc cu intunericul si am putut vedea ce scrie pe perete: "Stiu ca nu dormi"
______________________________________
3.
In fiecare noapte visam cum cineva se uita la mine in timp ce dorm. Mereu ma trezeam tipand si plangeam spunandu-i mamei ca cineva ma urmareste. Intr-o zi mama a pus pe cineva sa imi instaleze o camera de filmat in camera pentru a-mi demonstra ca nu aveam de ce sa-mi fac griji. In acea noapte a dormit impreuna cu mine si pentru prima data dupa mult timp nu am mai avut acel cosmar. Dimineata mama statea in picioare cu spatele la mine. M-am apropiat sa-i spun ca avea dreptate ,dar cand m-am uitat peste umarul ei am vazut cum tinea in mana o tableta pe care se vedea ce inregistrase camera in noaptea aceea: Un barbat intrand pe fereastra camerei mele si care , timp de 3 ore a stat langa pat si ne-a privit pe mine si pe mama cum dormeam.
______________________________________
4.
Mereu m-au deranjat sunetele care veneau din apartamentul de deasupra,dar fiind batrana imi venea prea greu sa urc pana acolo pentru a-i ruga pe vecini sa inceteze orice faceau. Intr-o zi nu am mai putut suporta si am rugat-o pe nepoata mea sa urce sa ii roage pe proprietari sa faca liniste. Cand s-a intors a spus ca nu a raspuns nimeni la usa. A doua zi am mers sa ma plang administratorului care s-a uitat la mine si mi-a zis: "Acolo nu mai locuieste nimeni de 6 ani."
______________________________________
5.
Dintotdeauna s-a zvonit ca una din casele de pe strada noastra e bantuita. Mai demult un cuplu isi pusese capat zilelor in podul acelei case si de atunci niciun propietar care a cumparat casa nu a stat mai mult de o saptamana si a vandut-o. Pe mine nu m-a speriat niciodata ideea de casa bantuita,ba mai mult, mi se parea interesant. Intr-o noapte insa m-am convins ca legendele erau adevarate. Am pus pariu cu prietenii mei ca eu impreuna cu o colega o sa ne petrecem noaptea in curtea casei. Dupa vreo 3 ore ceilalti de afara s-au plictisit si au spus ca maresc miza daca intram in casa.  I am zis colegei mele sa ma astepte pana ma duc sa iau o lanterna. In timp ce mergeam catre poarta am auzit un tipat si cand m-am intors am vazut usa casei inchizandu-se dar nici urma de colega mea. Din seara aceea nu am mai vazut-o niciodata.
______________________________________

Nu uitati sa treceti si pe la noua mea carte: "Nathalia".
😘😘😘

Legende UrbaneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum