Ava era studenta la facultatea de design si arte plastice. Era mult de munca,dar in fiecare zi aveau o ora "libera" pentru documentare pe care o faceau intr-o sala bine amenajata,cu fotolii si toate cele. Bineinteles ca nu se documenta nimeni,obisnuiau sa spuna povesti de groaza fiindca atmosfera din sala era putin sumbra. Ava de obicei nu se baga in asa ceva,ea era multumita doar sa stea sa se relaxeze cu castile date la maximum,pentru a nu le auzi povestile.
Ei bine intr-o zi isi uitase castile si neavand liniste a decis totusi sa li se alature. Vazand-o ei au fost surprinsi. Au indemnat-o sa zica ea o poveste sau o legenda crezand ca nu se va descurca. Ava a stat putin pe ganduri si a zis:
-Nu e nevoie sa inventez. Stiu o legenda veche de vreo 45 de ani. Despre padurea pictată de la marginea orasului.
-Serios?! zice un baiat pe un ton sarcastic
-Am auzit-o in urma cu 3 ani,cand am intrat la facultate,de la un baiat care a fost coleg cu mine in primul semestru din primul an.
Se zice ca padurea aceasta a fost blestemata de niste vrajitoare care ar fi fost ucise acolo prin diverse metode: spanzurare,inecare,impuscare... Ele au strigat inainte sa moara ca <<Oricine va calca aici va pati se vom pati noi>>. Fireste multa lume a crezut ca e doar un mit pana acum 2 ani cand un grup de elevi din ciclul liceal s-au dus cu cortul intr-un weekend in inima padurii. Nu s-au mai intors si au fost dati disparuti ,dar nimeni nu i-a mai gasit de atunci.
Si astfel un pictor a pictat copacii...ma rog o mare parte din ei pentru ca oamenii sustineau ca spiritele vrajitoarelor care bantuie permanent padurea se ascund uneori in copaci si ca nuantele vii le-ar opri.
CITEȘTI
Legende Urbane
ParanormalO legendă este o povestire de cele mai multe ori fantastică cu elemente istorice si întâmplări de demult reale sau imaginare transmisă prin forma orală. Legenda este o narațiune populară în proză sau în versuri, în care se împletesc realitatea și fi...