3.

56 6 8
                                    

- Mi az hogy nem mondod el merre lakik? - kérdezte idegesen Taehyung.

- Ő jó ember, nem ölheted meg! - szólt vissza Jimin.

- Jézusom Jimin... - Fintorodott el Tae, majd vissza nyergelve Dariust, szállt fel rá.

-Hány jó embert megöltünk már. Te is. Ő miben különbözik? - kérdezte Hoseok.

- Nem tudom. - nézett hátra Hopera majd vissza lovára. Mindenki felült, és Tae után eredtek.

Másnap Jimin mindenkinél előbb kelt. Gyorsan felöltözött, evett, elment fogat mosni, aztán pedig kiment lovához. Felnyergelte, felült rá és már ott sem volt. Elment a boltba, vett egy csomó répát, almát, lócsokit és egy kis kocka cukrot, meg vett főzni való cuccokat, hátha a fiú beleegyezik maradásába. Eltette a magával vitt táskába a cuccokat, majd elindult az erdőbe. Fél óra múlva már ott is volt a fiú házánál. Benyitott a kapun, bevitte magával a lovát is, majd ott hagyta. Nem akarta lenyergelni, hisz nem tudta, hogy reagál majd rá a fiú.

Bement a fehér lóhoz, majd ki akarta nyitnia box ajtaját, de a ló elkezdett topogni, és nyeríteni. Jimin hátrébb lépett mikor meghallotta a fiú nyöszörgését.

-Aaysa nyugodj le. - nyammogott a fiú. Jimin édesnek találta a még kómás nyuszit, miközben kezét nyújtja a ló felé, hátha ott van valahol a közelében ahol eléri, és nyugtatóan meg tudná simogatni. Viszont mivel nem érte el, kénytelen volt felkelni, és megnézni mi zavarja ennyire lovát. Amint felkelt, és elnézett a ló irányába, meglátta Jimint, kitől annyira megijedt, hogy sikított egyet.

-Te itt aludtál? - kérdezte Jimin tágra nyílt szemekkel.

- Igen, de te mit keresel itt? - kérdezte össze ráncolt szemöldökkel.

- Hát... Meg szeretnélek ismerni és gondoltam... Hozok pár finomságot Aaysanak meg... Ilyesmi... - mondta tarkójára simítva. Jungkooknak kuncognia kellett a zavarban lévő fiún, hisz viccesnek találta ezt a szituációt, Jimin pedig Jumgkookot találta aranyosnak, ahogy lereagálta ezt az egészet. - Meg... Arra gondoltam, hogy hogyha nem zavarok, akkor főzhetnénk együtt. - mondta reménykedve nézve az alacsonyabbra.

- Hát nem is tudom... - mondta és egy kicsit érződött, hogy elvicceli.

-Ennyi mindent megtettem érted, és te nemet akarsz mondani? - kérdezte felháborodva Jimin, amin a másik elnevette magát, ehhez pedig Jimin is csatlakozott. Jungkook kijött lova mellől, majd kiengedte őt is, hogy ne bent álldogáljon. Oda adta Jungkooknak a táskáját, míg ő elment lecuccolni lovát.

A nyerget és a kantárt átadta Jungkooknak, hisz felajánlotta neki, hogy felteszi a sajátja mellé, hogy még véletlenül se essen baja.

Ezután bementek a kis házba, kipakolták a táskából a cuccokat. A főzéshez valókat az asztalra pakolták, a lovaknak a cuccait pedig kivitték a box-nagyházba. Adtak a lovaknak egy-egy lócsokit és mentek is vissza. Gyorsan össze dobtak valamit, ez ledig enyhe túlzás volt, ugyanis se Jimin se Jungkook nem tudott főzni. Sokat nevettek egymás bénázásán, aztán pedig megették a főztüket, ami nem is lett végül olyan rossz. Később kimentek lovaikhoz. Bohóckodtak, hol egymással, hol lovaikkal.

- El kéne mennem Aaysaval lovagolni. Nincs kedved velem jönni? - kérdezte Jungkook az idősebbtől, ki mosolyogva pattant is fel, és hozta ki a nyergeket. - Nekem erre nincs szükségem. - mondta Jungkook, átvéve saját nyergét.

-Ezért hoztam kii? - kérdezte hisztizve, amin a kisebb jót kuncogott, majd vissza mentek lovaikhoz. Aaysa felemelte az első bal lábát, ezzel segítve Jungkooknak felszállni.

-Najó... Ezt hogy? - kérdezte Jimin, lesokkolva.

- Megkaptam a bizalmát. - mondta elfeküdve lován. - Na gyerünk, szállj fel! - mondta, elindulva a kapu felé.

-Kantár?-kérdezte hüledezve Jimin.

-Csak gyereee! - szólt rá mosolyogva, mire sikerült elindulniuk. Egy ideig csak sétáltak, majd elkezdtek ügetni, és az erdő vége fele, vágtáztak a tóig, ahol utána megpihentek. Nem mintha elfáradtak volna, csak beszélgetni álltak meg, míg a lovak kifárasztják kicsit magukat.

- Szoktál foglalkozni... Uhmm... -

- Diablo - mondta Jimin a kisebbet kisegítve.

- Szóval szoktál foglalkozni Diabloval, vagy csak így lovagolsz rajta?- kérdezte felkelve a fűből.

-Hát... Inkább csak lovagolok rajta. - állt fel Jimin is értetlenül. Jungkook elindult leszedni Diabloról a cuccokat, majd segített Jiminnek felülni. Ezután ő is felült lovára, és lassan elkezdtek sétálni.

-Mióta van meg neked Diablo? - kérdezte elfeküdve lován.

- 5 éve van meg, és 5 éves. 2-3 éve lovagolom. Taehyung lovagolta be. Lelkileg nagyon stabil ló. Ő is ügyes lenne, ha lenne így vele foglalkozva, de nincs időm rá. - mondta Jimin, simogatva a ló nyakát.

- Hát most van időnk. Segítek.-mondta mosolyogva Jungkook, felülve lován.

It will be mine Where stories live. Discover now