Jungkook órákat töltött hátul a lovával, játszottak s kiélvezték az együtt töltött időt.
Sötétedéskor, a domb aljában ült, nézte ahogy Aaysa legel és gondolkozott. Megrémisztette az a tudat, hogy holnaptól már nem lesz itt, nem lesz vele a lova és hogy ez ellen ő nem tud mit tenni. Újra zokogásban tört ki, fejét kezeibe temette. Hangokat hallott maga mögött, zokogása alább hagyott, de könnyei még mindig folytak, megállás nélkül. Ahogy a nap eltűnt, egyre hidegebb lett. Átkarolta magát, de csak azért se ment be a házba. Aaysa lefeküdt mellé, Jungkook pedig hozzá bújt, hogy egy kicsit melegítse, amiből az lett, hogy elaludt.
Taehyung eközben elrendezte a dolgait, majd elindult ki Jungkookért. Felült lovára, majd hátra vágtatott vele. Mielőtt a dombhoz ért, lelassított, majd halkan lépdelve ment közelebb hozzájuk. Elmosolyodott a látványon, viszont nem tétlenkedett. Leszállt lováról, majd szépen lassan megközelítette a fehér kancát, ki fujtatva védte a törékeny fiút. Tae lassan símogatni kezdte Jungkook hátát, majd mikor elkezdett mozgolódni, felemelte. Felvitte a domb tetejére majd ott ébresztgette tovább. Jungkook gyengén borult Taehyung karjaiba s vacogni kezdett. Levette kabátját, amit aztán Jungkook köré tekert. Óvatosan felemelte a kisebbet, majd elkezdett a ház fele sétálni. A két ló követte példáját s lassan előre értek. Tae bezárta őket, addigra Jungkook is kinyitotta szemeit s kómásan állt várva, hogy Taehyung végezzen.
-Na gyere. - fogott rá derekára, s bevezette a házba. Jungkook szemei csukva voltak, szerencse hogy nem aludt el séta közben. Tae felkísérte őt a szobájába, levette róla a kabátot és a pólóját majd adott rá egy meleg pulcsit. Levette a cipőjét és a nadrágját is, majd egy kényelmes mackó nadrágot adva rá, betakarta, s hagyta őt aludni.
Ő is átöltözött, majd elaludt.Másnap reggel Jungkook sírva riadt fel. Felkelt, majd az ablakhoz sietve kereste lovát, majd mikor nem találta, kisietett a szobából, le a lépcsőn, majd ki akart menni az udvarra, viszont Tae az útjába állt.
-Hova-hova? - kérdezte karba tett kézzel.
-Engedj ki! Látni akarom! - mondta felnézve szemébe, s folyamat folytak a könnyei.
- Soha nem fogod már látni. - mondta, s elkezdte a konyha felé terelgetni Jungkookot, ki arrébb lökve Taehyungot, hátra ment a boxokhoz. Mikor Aaysa boxát nyitva találta, s a lovat se látta bent, térdre rogyva kezdett zokogni s szinte már levegőt se kapott. Jimin futott felé, de már késő volt, elájult.
A délután folyamán, Jungkook a szobájában volt. Folyton azon agyalt, hogyan tudná vissza szerezni lovát. A gondolkodását, kopogás zavarta meg, majd egy ajtó nyitódás.
-Jungkook ébren vagy? - kérdezte halkan Jimin de választ nem kapott, így közelebb ment hozzá, majd mikor látta összetört valóját, folytatta. - Hoztam neked egy kis levest még meleg, nem rég lett kész. - mondta lágy hangon, majd letette az éjjeli szekrényére, s legugolt mellé. Eltűrte haját szeméből, s lágyan rá mosolygott.
- Sajnálom, ami történt... - mondta halkan.- Sajnálhatod is mert ez az egész a TE hibád. - mondta suttogva, könnyei végig szántották arcát s párnájára érkeztek. - Bárcsak ne álltam volna szóba veled. - Jimin szomorúan nézett rá, majd felállt.
-Sajnálom... - nézte pár percig Jungkookot, majd kiment a szobából.
Mikor már kezdett sötétedni, beszélgetés foszlányokat hallott, amiben benne volt Aaysa is, ezért az ajtóhoz ment, s neki nyomta annak fülét, hogy hallhassa miről van szó.
- Egyenlőre a Város határán lévő házhoz vitték. - mondta Tae, ki valószínűleg telefonált.
- Ha még egyszer kérdőre vonsz, megöllek! - mondta ridegen. Hallatszott a hangján, hogy nagyon ideges. Kipattant egy ötlet a fejéből ami nem biztos, hogy sikerülhet, de egy próbát megér. Felöltözött melegebb ruhákba, majd kinézett az ablakon. Fel lehet mászni a tetőre, de le jutni nem tudna, szóval maradt az ajtónál. Kiosont onnan, de ez a rejtőzködés nem sokáig tartott, ugyanis egy idegen fickó megjelent elötte.
-Hát te meg ki vagy? - kérdezte, Jungkook pedig póker arcal nézte a földet.
- Nem kötelességem az orrára kötni Most pedig ha megbocsát távoznék. - gyors léptekkel szelte végig az utat az ajtóig, majd kisurrant rajta s hátra ment. Aaysa szomszédságához vette az irányt.
- Szevasz nagy fiú. - közelített lassan orrához majd felvezette kezét egészen a szeméig s vissza le. A ló csak úgy bújt érintésébe.
Jungkook nagyon értett a lovakhoz, ami meg látszott a közelében lévő lovakon is. Amolyan kötelék van köztük, ami sokszor a hasznára válik, pont mint most. Ki nyitotta a box ajtaját, hogy közelebb férjen a lóhoz. Végig vakargatta az egész lovat, persze lassan, hogy véletlenül se ijessze meg az érintésével. Vissza tért fejéhez s elé állt. A ló meglökte orrával a hasát, hogy hozzá férjen a zsebéhez, annak reményében, hogy kap valamit.
- Mit szeretnél, mi? - kérdezte Jungkook mosolyogva, majd el lépett a kis szekrényéhez, ami Aaysa boxja mellett volt s kivett belőle pár darab jutalom falatot. Vissza csukta a szekrényét, majd vissza lépett a ló elé s oda adta neki.
- Szükségem lenne a segítségedre. - mondta halkan, fejét a ló fejéhez döntve. - Segítened kell vissza szerezni őt. Nem hagyhatom, hogy bántsák. - a ló óvatosan meglökte a fejét, mire Jungkook felnézett rá. Megkereste a kantárját, ugyanis nem ismerte még a lovat és a tudását. Feltette rá, majd felmászott a szekrényére s szépen lassan felült a lóra.Már csak egy bökkenő volt, még pedig az, hogy Jungkook félt a magasba, Darius pedig egy igen magas ló, de tudta, hogy most ezzel nem törődhet. Elindultak a kapu fele, ahol az őrök rémülten fogadták őket. Amint Jungkook rájuk parancsolt, nyitották a kaput és már ott se voltak.
Először haza ment, egy vezető szárért, amit Darius nyakába akasztott, majd elinduktak ki a faluból.
- Olyan hülye vagyok. Azt se tudom kik vitték el, vagy hogy merre mentek. - gondolkodott hangosan.
-Most mégis mit csináljunk? Nem mehetünk vissza, de azt se tudom merre induljunk. - folytatta a gondolkozást. Jungkook végül mégis elindult vissza, de eszébe sem volt bemenni. Hangokat hallott a közelben, így félre állt egy olyan helyre, ahol nem láthatják meg.Lehet hogy nem gondolta végig ezt az egészet. El lopni Taehyung lovat, egyenlő az öngyilkossággal.
YOU ARE READING
It will be mine
Fanfiction!!MIELŐTT BÁRKI IS BELE KEZDENE EBBE A KÖNYVBE, JELEZNÉM ELŐRE HOGY VANNAK BENNE +18-AS JELENETEK, ÉS TRÁGÁR BESZÉD IS!! Jungkook egy igen kemény családi/gyerekkori háttérrel rendelkezik. Egyetlen csikója maradt neki, ugyanis családja rejtélyes mód...