Car (18+) - Chapter 09

1.3K 114 12
                                    


" බැ.. අත අරින්න නම් කිස් එකක් ඕනි."
" මොකක්.. අනේ taehyung.."
" මොකක්ද යූරා ඔයාට අද දවස වෙනුවෙන් වත් කිස් එකක් දෙන්න බැරිද.. හුම්ම් හරි එහෙනම් ඕනි නෑ." Taehyung එහෙම තරහින් එහෙම කියන් යූරගේ කකුල් දෙකත් අත ඇරලා කාර් එකෙන් බහින්නයි ගියේ.
ඒත් එක්කම taehyung ගේ අතින් අලල්ලා යූරා taehyung ව නවත්තගත්තා.

---------------------------------------------

ඒත් එක්කම යූරා එක අතකින් taehyung ගේ කම්මුල අල්ලගෙන taehyung ගේ තොල් වලට බර උනා. Taehyung යූරට තමන්ව කිස් කරන්න දීලා යූරගේ lips තමන්ගේ lips දිගේ යන ඒ හැගීම taehyung ඇස් දෙක පියා ගනිමින් විද ගත්තා.

විනාඩි කීහිපයක් සිපගැනීමෙන් පස්සේ යූරා taehyung ගේ තොල් වලින් අයින් උනේ හුස්ම ගන්න අමාරු උන නිසා. යූරා වගේම taehyung ත් හය්යෙන් හුස්ම ගන්න ගමන් දෙන්නගෙ ඇස් වල අතරමං වෙලයි හිටියේ.

Taehyung යූරගේ ඉනවටේ අත යවලා යූරව උස්සලා යූරගේ පිට තමනෙගේ පපුව දිහාට හිටින විදිහට තමන්ගේ ඔඩෙක්කෙට අරගෙන යූරගේ බෙල්ලට වෙට්කිස් තියන්න පටන් ගත්තා. යූරා බෙල්ල ඇල කරලා taehyung ට ඉඩ හදලා දුන්නේ taehyung එක කිස් එකකින් උනත් එයාව මාර විදිහට ෆීල් වෙන නිසයි.

යුරාගේ බෙල්ල පුරා වෙට් කිස් තියෙන ගමන් taehyung ගේ අත් අරන් ආවේ යූරගේ boobs වලට. Taehyung blouse එක උඩින්ම යූරගේ boobs මසාජ් කරන්න ගද්දී යූරා taehyung ගේ උරහිසට ඔලුව තියාගෙන moans පිටකලේ ඒ හැගීම් විදිගනිමිනුයි .

එක අතකින් යූරගේ boobs මසාජ් කරන ගමන් taehyung යූරගේ blouse එක unbutton කරලා blouses එක ගලවලා දැම්මා.
Bra එකෙන් boobs එලියට පන්නලා නිපල් ඇගිලි තුඩු වලට මැදි කරගෙන rub කරන්න ගද්දී යූරා moans පිට කරමින් taehyung ගේ කලවා pressing කරන්න ගත්තේ pressure එක දරාගන්න.

"Mmmmmm tae i want more....ahaaa.."

" yeah sure baby girl. But you should call me daddy."

"Ahaa daddy please mmmm"

Taehyung එයාගේ අත් යූරගේ short එක ලගට ගෙනත් short එක unbutton කරලා short එක ඇතුලට අත දාලා panty එක් උඩිනම entrance එක rub කරන්න පටන් ගත්තා.

"Ahaa daddy....faster.."

"Yah.. baby girl ඔයා හොදටම නරක් වෙලා" taehyung යූරගේ කනට කොදුරන ගමන් යූරගේ කන් පෙත්ත තොල් වලට මැදිකර ගත්තා.

𝘾𝙖𝙣 𝙬𝙚 𝙇𝙤𝙫𝙚 ♡ ⎮18+⎮𝙏𝙝𝙫⎮Where stories live. Discover now