hvanghj
Jungwon
Chodź szybko do mojego pokoju
Musimy porozmawiać
Japierdole
Masz 5 sekundyangjw
Idę><><><><><
– Co się stało? – Yang usiadł na fotelu przy biurku.
– Przypomniałem sobie pewną rzecz, przez którą nie mogę spać.
Była już 23 z minutami, więc każdy już siedział w swoim pokoju i zbierał się do spania, lecz Hwang miał co do tego inne plany.
– Słucham w takim razie.
– Pamiętasz jak u Changbina Felix poszedł mnie zaprowadzić do kibla, bo nie wiedziałem gdzie jest?
– No było coś. Po tym jak skończyliście grać w Uno.
– Dokładnie. No i...
– Felixa coś długo nie było, nie wydało mi się to podejrzane, bo już się trochę wstawiłem. – przerwał mu młodszy i chwycił butelkę wody stojącą na biurku czarnowłosego.
– No właśnie. – przytaknął – Kurwa Jungwon my się całowaliśmy. – Hwang zakrył się kołdrą, a Jungwon zakrztusił się wodą, którą właśnie pił. – That was intensive. – Dodał po chwili ciszy.
– Przynajmniej się nie przespaliście. – westchnął Yang.
– A bo właśnie.. – Won wytrzeszczył oczy.
– Co jest kurwa!? – wstał z krzesła – Chcesz mi powiedzieć, że się kurwa... nie, ja nie wierze. – złapał się za głowę – Trzymajcie mnie.
– Sam to zaproponował. – powiedział cicho – Byłem pijany, więc się zgodziłem, a poza tym to on był na górze. – wzruszył ramionami – Ale byłem w pełni świadomy tego co robię! – usprawiedliwił się – W sumie też tego chciałem. – wyznał ledwo słyszalnie.
– Hyunjin.. ja wiem, że jesteś dorosły i w ogóle, ale czy ty jesteś gotowy pchać się w kolejną relacje?
– Myśle, że tak. Nie mogę ciagle żyć tym co było. – stwierdził i złapał Jungwona za ręce – Chciałbym spróbować z Felixem, a jeśli mi nie wyjdzie to dam sobie spokój. Muszę się w końcu pozbierać, Won-ah.
– Dobrze. – młodszy przytulił przyjaciela – Dbaj o niego Jinnie, okey? Felix jest bardzo delikatny.
– Masz to jak w banku. – uśmiechnął się – Dziękuje Jungwon.
– Nie masz za co, hyung. – pogładził go po plecach – Chodźmy już spać. Dobranoc.
– Dobranoc. – młodszy opuścił pokój starszego i zakopał się w swojej kołdrze, a po niedługim czasie zasnął.
CZYTASZ
now tell me, you hate me | jaywon
Fanfictiongdzie Jay to znany model potrzebujący kogoś kto naprawdę go pokocha lub Jungwon to zwykły student z problemami mentalnymi czy ich spotkanie będzie w stanie zmienić ich życie?