89

357 19 4
                                    

Był dzień przed wigilią. W domu Yang wszystko było dopinane na ostatni guzik.

Jungwon, Felix i Hyunjin siedzieli w kuchni przygotowując wcześniej ustalone potrawy i przekąski.

Znów Jay, Hyuk i Heeseung przygotowywali prezenty, które wcześniej kupili Sunoo i Sunghoon dla całej szóstki.

Sami dla siebie prezenty kupili już około tygodnia wcześniej i były dobrze ukryte w różnych częściach domu.

W całym domu panowała bardzo wesoła atmosfera i było widać, że każdy cieszy się z tego że spędzą te razem.

Jay i Jungwon w końcu chcieli wyznać reszcie to, że się zaręczyli.

Hyuk i Heeseung chcieli im powiedzieć, że wyprowadzają się do nowego mieszkania Lee.

Felix i Hyunjin chcieli powiedzieć, że Hwang jest gotowy żeby z powrotem będzie mieszkał u siebie, tylko tym razem z Felixem.

Wszystko miało zacząć nowy etap w życiu każdego z nich. TE SWIETA miały być niezapomniane i jedyne w swoim rodzaju.

Jungwon nawet zadzwonił do Jeongina, który bardzo ucieszył się, że młodszy nadal o nim pamięta. Won postanowił się z nim pogodzić i zaprosić jego oraz Seungmina na święta. (Oczywiście wcześniej uzgodnił to z Hyukiem i Hyunjinem, którzy nie mieli nic przeciwko).

Wiedzieli że te święta będą jedyne w swoim rodzaju.

><><><><><

To już koniec moi drodzy!
Nie ma sensu abym to dalej ciągnęła.
Już niedługo powinna się pojawić druga książka!!
Tym razem najpierw ją napisze, a potem opublikuje żeby nie było takiego problemu hak z tą.
Stay tuned!!

now tell me, you hate me | jaywonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz