2. kapitola

746 49 4
                                    

,,Tak co Sall, těšíš se na Aragona?" zeptala se Diana, když jí Sall podávala kávu.
,,Hrozně moc. Naposled jsem ho viděla, když jsme tam byly o Velikonocích, pamatuješ jak Aragon a Aaron utekli a my jsme je našly až o kilometr dál?" řekla Sall a napila se kafe.
,,Jo, pamatuju. Byla jsem hrozně vystrašená, že už valášky neuvidíme." podotkla Diana.
Když holky dopily kávu, vyrazily na autobusovou zastávku, která byla poblíž. Tam už čekalo auto, které je mělo na tábor odvézt. Na tento tábor jezdí každým rokem jako praktikantky a učitelky jezdectví.
,,Ahoj Teri. Tak jak se máš?" zeptala se Diana, když nasedaly do auta.
,,Ahoj Dian a Sall. Představte si, že Bess už porodila! Narodil se jí hřebeček a pojmenovali jsme ho Timmy. Je strašně sladkej, no počkejte, až ho uvidíte!" vyprávěla Teri.
Celou cestu si Dian, Sall a Teri povídaly o tom, co zažily na táboře.
(***)
,,Ták jsme tu holky!" vykřikla Terka.
,,Super! Hele vidím Aragona, Aarona, Bessku a další koníky!" radostně vykřikla Diana.
,,A kdy přijedou ostatní?" zeptala se Sall.
,,Tak za tři hoďky. Vy si můžete zatím vybalit a jít za koníky." řekla jim Teri
,,Okey, okey. Tak jdeme Sall?" zeptala se Diana Sally.
,,Jo jdeme" řekla a společne s Dianou vyrazila do chatky ve které budou bydlet.
Po tom co si vše vybalily si řekly, že půjdou za koňmi. Vzaly si jezdecké oblečení a vyrazily.
,,Páni... Koukej na Timmyho! Je tak slaďounkej!" vykřikla Sall a rychle běžela do výběhu.
,,Sally počkej!" křikla na Sall Diana, ale Sally si toho nevšímala.
,,Ahoj Timmý. Nebuj, já jsem Sally a neublížím ti." šeptala hříběti do ucha.
,,Sally Herrenová! Proč jsi na mě nepočkala?!" řekla dotčeně Diana.
,,Promiň, ale já Timmymu nemohla odolat." omlouvala se Sally.
,,Tak dobře. Musím uznat, že Timmy je fakt k sežrání, ale nesmíme opomenout Aarona a Aragona. Těm by to bylo líto." řekla chápavě Diana.

Táák druhá část je za mnou... Je sice nic moc, ale už brzy se dostaneme k pořádnému dobrodružství. Tak snad se vám to alespoň líbilo a u další části čauko! :D

Tábor plný překvapeníKde žijí příběhy. Začni objevovat