,,Ále... Holčička se nepoučila" řekl ten známý hlas.
,,Co? Zase vy? Co tu sakra chcete?" ptala se Sall vystrašeně.
,,Říkal jsem, že sem nemáte chodit pokud se nepletu ....Sally" řekl chlap tím jeho ďábelským hlasem.
,,Jak znáte mé jméno?" zeptala se Sally a už chtěla utíkat, ale muž jí chytil za paži.
,,Né tak rychle! Půjdeš hezky se mnou je ti to jasné?!" vykřikl muž.
,,Pomoc!" křikla Sall, ale chlap jí zacpal pusu kapesníkem.
,,Ticho budeš! Jinak to odnesou i ty děti!" zašeptal neznámý chlapík Sally do ucha. A v tu chvíli se Sally začaly zavírat oči. Usnula.
(...)Mezitím u Tima
,,Ty jo, už je tam dost dlouho.... Asi se půjdu kouknout, co se tam děje." řekl Tim a dal jedné holčičce Aragonovo vodítko.
,,Podrž ho prosím." poprosil Tim a už mizel v lese.
,,To vypadá jako šatek, kterej měla Sall na sobě. A tady je spousta stop, ale nevypadá to že tu byla Sall sama.... To vypadá jako kdyby jí někdo unesl!" vykřikl Tim a pelášil zpátky k dětem.
,,Musíme jít rychle do tábora ano?" řekl Tim a bral si zpět Aragonovo vodítko.
,,Ale co Sally?" zeptala se náhle jedna holčička.
,,Ona nás doběhne" falešně se usmál Tim.
(...)
V táboře
,,Diano, Teri chci s váma mluvit.....o samotě" jen co to dopověděl šli dál od všech, aby je nikdo neslyšel.
,,Povídej" říkala natěšeně Teri.
,, Sally.... Asi.... Ehm...." vykoktával Timy.
,,Co je se Sall?!" křikla Diana.
,,Sally asi někdo unesl!" řekl a už se mu draly slzy do jeho modrých očí.
,,Cože?!" vykřikly holky jednohlasně.
,,Když jsme šli z výběhu, tak z lesa se ozývaly divné zvuky a tak se tam šla Sall mrknout... Ale dlouho nešla tak jsem se chtěl kouknout kde je tak dlouho, ale byly tam jen stopy.... Hodně stop a taky tam ležel její šátek. Je to moje chyba! Neměl jsem jí tam pouštět samotnou!"neudržel a začal brečet.
,,Time není to tvoje chyba... Nemůžeš za to... Ale stejně nechápu proč Sally někdo unesl." uklidňovala Teri Tima.
,,Já to vím" šeptla Diana.
,,Tak povídej!" křikl na Dianu
Tim.Já se činím co? :D Tak tato část byla taková dobrodružnější než obvykle ^^ Snad se dostanu na napsání další části... No tak zatím :3
ČTEŠ
Tábor plný překvapení
AdventureCover od: Kathy_Oakley *Pohled Tima* Vyjeli jsme z tábora. Pobídl jsem svou čistě bílou klisnu do cvalu. Aragon i Dream ihned poslechli a nacválali. Chtěl jsem co nejdříve najít Sall a zachránit ji. *Pohled Sall* ,,Už je to dobrý." řekla jsem a odkr...