Skoro po 2 měsících...pardon :D
Diana jim vše řekla.
,,Dian...proč to říkáš až teď?! Mohli jsme s tím něco dělat už dřív!" vykřikla Teri.
,,Vyhrožoval nám, že ublíží dětem." obhajovala se Diana se slzami v očích.
Najednou Tim vstal a bez jediného slova odešel.
,,Time! Kam jdeš?!" vykřikly dívky.
,,Zachránit Sall!" odvětil Tim.*Pohled Sally *
Vzbudila jsem se v tajemné místnosti. Stěny byly vymalovány na černo, celkově pokoj vypadal velice depresivně. Najednou se rozlétly dveře a v nich stál ten hajzl co mě unesl.
,,Ahoj holčičko... Vypadá to, že tě už v táboře postrádají...hlavně ten kluk...haha, to neví že už tě nikdy neuvidí." smál se ten slizoun.
,,Tim....ten vám nakope zadnici! A pak budete hnít v base!" křičela jsem na něj, ale to jsem neměla dělat...* Pohled Tima *
Běžel jsem pro ohlávky, přece nenechám toho slizouna, aby Sall něco provedl!
,,Nejvíc mě mrzí, že jsem jí ani neřekl co k ní cítím... A teď může být pozdě..." říkal jsem potichu.
Popadl jsem 2 ohlávky. Jedna patřila mé klisně Dreamie a druhá patřila Aragonovi. Rychle jsem jim ohlávky nandal a šel osedlat Dreamie. Nandal jsem jí pouze uzdečku a už jsem nasedal. Aragonovo vodítko jsem stále svíral v ruce. Pobídl jsem Dream rovnou do klusu. Dream i Aragon ihned naklusali.
,,Time! Stůj!" slyšel jsem jak na mě někdo z dálky křičí, ale já nevnímal a se slzami v očích jsem se vydával na svou záchranou cestu. To jsem ještě nevěděl co se Sall právě teď děje.* Pohled Sall *
Ten chlápek mě popadl za paži a táhl z místnosti pryč. Dotáhl mě do vedlejší místnosti. Tenhle pokoj byl ještě strašlivější než ten, ve kterém jsem byla do tohoto momentu. Všude na stěnách byly fotky toho jak někdo někoho mučí nebo ehm.....znásilňuje. V pokoji nebyly jen fotky... Byla tam i postel a nějaké nástroje, které jsem doposud neznala. Když v tom...
,,Vypí to ty krávo! Teď hned!" ječel na mě a začal mi rvát do pusy sklenici s neznámou látkou. Když jsem tekutinu spolkla, začala jsem padat k zemi...Karinka se rozepsala... takový nechuťárny :D No...dnešní kapitola je taková hrozně drsná, ale snad už to takové nebude :'D No... Po skoro 2 měsicích tady máte kapitolu ^^ Promiňte, ale mám toho moc :D
Kari ^^
ČTEŠ
Tábor plný překvapení
AdventureCover od: Kathy_Oakley *Pohled Tima* Vyjeli jsme z tábora. Pobídl jsem svou čistě bílou klisnu do cvalu. Aragon i Dream ihned poslechli a nacválali. Chtěl jsem co nejdříve najít Sall a zachránit ji. *Pohled Sall* ,,Už je to dobrý." řekla jsem a odkr...