S Dian jsme se blížily k prostornému přístřešku se spoustou stolů, kde již seděly děti a jejich vedoucí.
,,Já jdu za svým oddílem, nevadí?" zeptala se Dia.
,,Nevadí, vždyť jsi jejich vedoucí. Já si půjdu sednout k Timovi." usmála jsem se a naše cesty se rozdělily.
,,Sally, pojď si sednout k nám!" vyzval mě Tim, když mě uviděl.
,,Kam si myslíš, že celou dobu směřuji?" zazubila jsem se a dobelhala ke stolu, patřícímu 2. oddílu. Přisedla jsem si k Timovi a on mi přejel rukou po vlasech a políbil mě.
,,1. oddíl si jde pro palačinky!" vyrušila nás Elis, která začala svolávat na oběd.
,,No super, zase půjdem poslední!" vykřikl nějaký kluk z Dianina oddílu. Všichni se začali smát.
*Po chvíli*
,,Jelikož se stala ta hrozná nehoda a Teri, naše hlavní vedoucí a majitelka tábora, skončila v nemocnici, tak hlavní vedoucí bude odteď Diana! Takže vám teď Dia řekne, co je nachystáno na odpoledne." zakřičela Cin, aby ji každý slyšel.
,,Takže teď bude 2 hodiny polední klid, potom vás svoláme na celotáborovou hru, dneska to bude stopovačka, kterou vám připravil Kevin a večer bude diskotéka s překvapením pro jednoho z vedoucích." usmála se tajemně Diana.
,,Sall, ty s námi asi na stopovačku nepůjdeš, co?" zakňučel Tim a sklopil zrak.
,,Ne, ale domluvila jsem se s Kevinem, že na konci stopovačky budu sedět já s Aragonem a budu zamaskovaná za velkou náčelnici." zašeptala jsem mu do ucha a usmála se. Úsměv mi oplatil.
,,Time, omluv mě, ale musím jít ke Kevinovi a domluvit se na tu celotáborovku." políbila jsem ho, zvedla se od stolu a začala kulhat k velké budově, kde bydleli Kevin, Teri a Elis. Kevin, Teri i Elis tu bydlí celý rok a já, Dia a Tim sem jezdíme dost často, protože zde máme ustájené koně a ranč je asi 20 kilometrů od našeho bydliště, Chicaga.
Když jsem se konečně dostala k hlavním dveřím, otevřela jsem je a vešla.
,,Kevine? Jsi tu?" zakřičela jsem. Zaslechla jsem ránu a pak několik nadávek.
,,Ano Sall, jsem tu. Přijď do obýváků, já to tady jen uklidím." uslyšela jsem jeho hlas, který přicházel z druhého patra. Přikývla jsem a vydala se k dveřím naproti mně. Otevřela jsem je. Přede mnou se vynořil moderně zařízený obývací pokoj se spoustou fotek. Přišla jsem k jedné zdi, co byla zaplněná fotkami a prohlížela jsem si je. Většina z nich byly fotky z táborů, ale pak jsem se zarazila na jedné fotce. Na téhle fotce Kevin klečel před Teri a nandaval jí prsten na prst. Počkat, takže to znamená, že jsou zasnoubeni? Proč nám o tom neřekli? Najednou se otevřely dveře a v nich stál Kevin. Jakmile mě viděl, že držím tu fotku, zrudly mu oči.
,,Kevine, ty jsi požádal Teri o ruku?" přikývl mi a já dala obrázek na jeho místo.
,,Tak to gratuluji! A proč jste nám to neřekli dřív?" otázala jsem se s úsměvem na tváři, ale úsměv mi hned zmizel, když jsem zahlédla Kevina. Skácel se na zem a zabořil svou hlavu do rukou. Došla jsem za ním a objala ho.
,,Kevine, co se stalo?" držela jsem ho ve svém objetí, zatímco on plakal.
,,My vám to chtěli říct i s další věcí dneska na ty diskotéce, ale teď je všechno v háji! Teri je v bezvědomí a já se bojím o ni i o naše dítě!" hrklo ve mně.
,,Te-teri je-je tě-těhot-tná!" řekl, složil hlavu na můj hrudník a brečel. A já brečela s ním. Seděli jsme tam jak hromádka neštěstí.
*Po chvíli*
Kevin se uklidnil, vymanil se z mého objetí, vstal a otřel slzy.
,,Musíme domluvit tu stopovačku." pronesla jsem a zvedla se z té studené země.
,,Ty budeš úplně poslední "stanoviště". Budete tam ty, Aragon, Elis a Damian a budete sedět na té mezi poblíž jezera. Elis má všechny potřebné věci, masky a tak, u sebe a čeká na tebe před stájemi. Tak tam za ní dojdi a to ke vše, co jsem ti chtěl říct. Tak zatím ahoj." usmál se, otevřel dveře a odešel.
*U stájí*
Před stájemi už stála Elis a držela Damiana, černého poníka, na vodítku.
,,Sall! Tady máš ohlávku, vodítko a můžeme jít na tu mez!" řekla nedočkavě Elis a vrátila mi ohlávku s vodítkem do ruky. Jen jsem pokročilá rameny, otevřela dveře stáje a rozešla se k Aragonovu boxu. Aragon si zrovna vychutnával seno, ale jakmile mě uviděl, otočil se, zaržál a zača se tulit.
,,Miláčku. Chyběl jsi mi." políbila jsem ho na čelo, pak mu nandala ohlávku a připla vodítko.~Kari
ČTEŠ
Tábor plný překvapení
AdventureCover od: Kathy_Oakley *Pohled Tima* Vyjeli jsme z tábora. Pobídl jsem svou čistě bílou klisnu do cvalu. Aragon i Dream ihned poslechli a nacválali. Chtěl jsem co nejdříve najít Sall a zachránit ji. *Pohled Sall* ,,Už je to dobrý." řekla jsem a odkr...