* Pohled Sally *
Svírala jsem v ruce Aragonovo vodítko. Aragonek poslušně šlapal vedle Dream a občas na mě zaržál...je to miláček. Blížili jsme se k táboru, noha sice pořád bolela, ale přesto jsem si tento okamžik užívala. Takhle nějak jsem si to představovala, sedět na jednom koni i s Timem, projíždět lesem a poslouchat mou i Timovu nejoblíbenější skupinu, Fall Out Boy. Sice by byl tento okamžik daleko hezčí, kdyby se nestala ta věc, přesněji únos, ale kdoví...možná to byl osud, ale možná také ne.
Za chvilku jsme již přijížděli k bráně. Tim se pousmál a zastavil Dream.
,,Tak co? Uděláme nějaký dramatický příjezd do tábora?" zeptal se mě.
Začala jsem se smát, ale přikývla jsem.
,,Tak se narovnej a pusť tam tu písničku, co Dia nesnáší." škodolibě se usmál.
,,Nebude divný, že ty jedeš bez trika a tvoje triko mám na sobě já?" uchechtla jsem se.
,,No...možná bude, ale kašlem na to! A pusť už písničku, ať se ti na tu nohu někdo, co nejdříve, koukne." řekl ustaraně... Je tak sladkej, když se o mě tak stará.
,,Provedu pane!" zasmála jsem se, vytáhla mobil z kapsy a začala hledat tu písničku. Po 5 sekundách jsem jí našla....'I Slept With Someone'.... Dia jí vyloženě nenávidí...nechápu jí, ale už to tak je no... Holt nemá vkus.
Tim se usmál a zeptal se, jestli můžeme jet, přikývla jsem a úsměv jsem mu oplatila.
Pobídl Dream rovnou do klusu a ta ihned naklusala. Aragon sice chvíli dělal, že prostě nenakluše, ale přeci jen začal klusat. Je to prostě temperamentní ďáblík.
Projeli jsme bránou. Bylo už dost pozdě, takže děti měly již dávno spát. I přesto některé děti vykoukly z oken svých chatek, jakmile slyšely klapot kopyt a hudbu. Ty děti, co nás poznaly, začaly radostně pokřikovat. Usmála jsem se. Blížili jsme se ke klubovně, když jsem zahlédla, jak Dia, Teri a další vedoucí vybíhají z chatek, anebo z klubovny. I na tu dálku jsem poznala, že Dia i Teri mají oči mokré od slz. To brečely kvůli mně?
,,Sall! Vypni tu odpornou hudbu! Time! Kde máš triko?!" vykřikla Diana, když jsme u nich zastavili. Tim i já jsme dostali záchvat smíchu. Najednou jsem vyjekla. Aragon mi strkal do té zraněné nohy. Tekla z ní krev... A to ještě víc, než předtím. Začala se mi motat hlava.
,,Sall! Rychle slez!" vyhrkl Tim a rychle sesedl. Nemohla jsem slézt, protože ta noha mi to nedovolila. Tim mě chytl a sundal mě dolů. Tim a Dia mě vzali za paži a vedli k zdravotnici.
,,Postarejte se o Aragona a Dream!" vykřikl Tim a dal mi pusu na tvář. Usmála jsem se.Je tu další kapitola...jééj! :D Doufám, že se vám tahle kratší kapitola líbila a já jdu začít psát další.
~Kari
ČTEŠ
Tábor plný překvapení
AbenteuerCover od: Kathy_Oakley *Pohled Tima* Vyjeli jsme z tábora. Pobídl jsem svou čistě bílou klisnu do cvalu. Aragon i Dream ihned poslechli a nacválali. Chtěl jsem co nejdříve najít Sall a zachránit ji. *Pohled Sall* ,,Už je to dobrý." řekla jsem a odkr...