"Hadi Yeonjun, at artık şu mesajı!" diye söyleniyordu Hyunjin. Sabahtan beri Yeonjun'un atacağı mesajı bekliyorlardı.
"Ya ya, hani sizde gelecektiniz?" diye diretmeye devam etti Yeonjun.
"Mal mısın Yeonjun binanın arkasında duracağız elbette. Gelipte seninle beraber kapının önünde bekleyecek halimiz yok ya."
"Of tamam, haklı olabilirsiniz ama yine de korkuyorum."
"Korkma, biz gidiyoruz. Sen de mesajı at tamam mı?"
"Ama.."
"Aması yok, hadi görüşürüz." Yeonjun sinirle arkadaşlarının arkasından bakıyordu. Harika! Şimdi ne yapacaktı? Korkuyordu Soobin'den. Çocuğun ne yapacağı belli olmuyordu ki. Kaç yıllık arkadaşına zorbalık yapan birisinden her şeyi beklerdi açıkçası. Hiçbir şey yapmak istemiyordu. Ancak her şeyin bitmesini ve bir sorunun daha hallolmasını da istemiyor değildi. Bu yüzden yapmak zorundaydı ve yapacaktı da. Cebinden telefonunu çıkardı ve whatsapp'a girdi. Ardından arama kısmına Soobin yazdı. Gergindi. Ne diyeceğini bile tam olarak bilmiyordu. Doğaçlama bir şeyler yaz demişlerdi ama Yeonjun Soobin'in planlarını anlamasından korkuyordu.
Yeonjun
Selam soobin.
Seni sikmek için aşağıda bekliyorum
BEN NE YAZDIM AMK|Soobin
Ne?
Ne diyosun gerizekalı seniYeonjun
Diyorum ki
Pencereden bakSoobin
Sen şaka yapıyorsunYeonjun
Yapmıyorum
SOOBİN
JEON HOCA EVDE MİSoobin
Hayır gelmedi hâlâ
Hem sanane benim babamdan
Ve pencereden bakmaya üşeniyorum
Bu bir oyun değil miYeonjun
Seni sikeceğim ya evin boş olması gerekiyorSoobin
Dikkat et de sikilen sen olmaYeonjun
Camdan bak artıkSoobin
Of iyi be
GERÇEKTEN GELMİŞSİNYeonjun
Hmm geldim
Hadi aşağı gel de sikeyim seni güzelce
Belki aklın başına gelirSoobin
Gerçekten de salaksın Yeonjun
Bekle oradaYeonjun
Lütfen dövme beni😭|
Yeonjun heyecanla yerinde kıpırdanırken gerginlikten ölmemeyi umuyordu. Soobin'in ona bir şey yapacağı düşüncesi gerçekten de korkutucuydu. Fakat arkadaşları vardı. Evet onlar Yeonjun'u koruyacaklardı.
Kapının açılma sesiyle birkaç adım geri gitti Yeonjun. Karşısında Soobin'i görünce rahat davranmaya çalıştı ancak yapılı çocuğun giydiği kısa şort ve sıfır kol tişört onu iyice korkunç gösteriyordu. Gerçekten ne giyse yakışıyordu şu çocuğa. Eğer arkadaş olsalardı Yeonjun onunla oldukça yakın olurdu ama Soobin buna izin vermiyordu.
"Sonunda gelebildin." dedi fısıldayarak
"Duyamadım ne dedin?" dedi Soobin öne doğru yavaşça adımlar atarak.
"Sonunda gelebildin dedim!" diyerek bağırdı Yeonjun. Soobin kıkırdadı.
"Yeonjun gelsene." dedi çocuğa eliyle evi işaret ederken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
babasının oğlu, taekook & yeonbin
FanfictionJeon Soobin ve Kim Yeonjun arasındaki anlaşmazlık babalarını da birbine düşürmüştü. Düzyazı + texting Başlangıç tarihi: 02/10/2022 Bitiş tarihi: 10/04/2023 Angst degil Umarım ölmeden bu fici tamamlayabilirim. (Tamamladım) +skz,aespa,twice,bp,enhypen...