Evleniyoruz

483 51 15
                                    

"Taehyung.."

"Efendim bebeğim?"

"Keşke gelmeseydik."

"Neden? Yemeklerin tadını mı beğenmedin?

"Bilmiyorum.. Utandım biraz sanırım, herkes bize bakıyor."  Taehyung gülerek karşısında oturan sevgilisine bakıyordu. Jeongguk utandığı zamanlarda çok fazla tatlı oluyordu ve Taehyung onun bu hallerine bayılıyordu.

"Çok güzelsin Jeongguk ya."

"Tae, deme şöyle bir anda."

"Ama kendimi tutamıyorum, çok aşığım sana." Taehyung elini Jeongguk'un eliyle buluşturup yüzüne bakarken kocaman tebessüm ediyordu.

"Jeongguk, bir şeyleri konuşma vakti geldi bence."

"Neyleri?" dedi Jeongguk önündeki sudan bir yudum alırken.

"Her şeyi konuşmak ve sana bir şey sormak istiyorum."

"Peki, başla o zaman sevgilim."

"Pekala.." Taehyung derin bir nefes aldı ve arkasına yaslanırken ne söyleyeceğini kısa bir süre düşündü. Artık hazırdı.

"Biliyorsun, aramızdaki ilişki her zaman garipti. Eskiden sürekli ama sürekli bir rekabet içindeydik, bu her şeyi kapsıyordu. Sınav notlarımız için birbirimizi dövdüğümüz okul çıkışlarını unutmak mümkün değil.." Dediği sırada güldü ikisi de.

"O zamanlar küçüktük tabii, 14 bilemedin 15 yaşında falandık. Bir süre sonra her şey değişti, senden hoşlanmaya başladığımı fark ettim. Utandım ve senden uzaklaşmak istedim çünkü biz sadece arkadaştık ve çok yakın bile değildik. Sonra üniversiteye başladık ve her şey değişti. Seni unutabildim, ya da ben öyle sandım. Jihyo ile tanıştım, o gerçekten de harika birisiydi. Kısa zamanda artık seninle görüşmeyi kestim çünkü senin o güzel yüzüne her baktığımda içimde yine bir şeyler kıpırdanıyordu ve bu çok rahatsız ediciydi. Ayrıca Jihyo ile çıkmaya başladığım için ona ihanet etmiş gibi hissediyordum. Bu yüzden seninle konuşmadım, uzun bir süre. "  dedikten sonra konuşmasına birkaç saniyeliğine ara vermiş ve sonrasında devam etmişti:

"Jihyo ile evlendiğim sırada senin de Sana ile evlendiğini öğrendim. Bilmiyorum... Garip hissettirmişti. Sanki aldatılmış gibi hissettim. Sana kızgındım ve artık gerçekten de yüzüne bile bakmak istemiyordum. Öğretmenliğe başladığım sıralarda seninle aynı okulda denk gelmek bir kabustan farksızdı. Sürekli karşılaşıyorduk, sürekli. Ve bu yüzden seninle tekrar konuşmak zorunda kaldım. Mecburdum. Oğlun olduğunu öğrendiğimde çok şaşırdım. İkimizde 20 yaşında baba olmuştuk, garipti gerçekten. Oğlun ile oğlumu tanıştırdım. Onlarda bizim gibilerdi... Ve şuan bu şekildeyiz, her şey çok garip ama o kadar güzel ki..." 

Taehyung sustuğunda Jeongguk'un gözleri dolmuştu. Hemen ayağa kalktı ve sevgilisinin yanına gitti Taehyung. Elinden tutup ayağa kaldırdı ve ellerini beline dolayıp sımsıkı sarıldı ona. Bir anda tüm bakışlar onlara dönmüştü. Şimdi tam sırası diye hissetti.

Taehyung Jeongguk'u kendisinden uzaklaştırdı. Karşısına geçti. Ellerini Jeongguk'un kollarına koydu ve göz teması kurdu sevgilisiyle. Jeongguk heyecanla ona bakıyordu.

"Seninle sevgili olduğum andan beri, hayatım o kadar değişti ki Jeongguk... Neredeyse 38 yaşıma gireceğim. 2. bahar denen şeye asla inanmazdım ama, sanırım gerçekmiş... Seni çok seviyorum Jeongguk, seni sen olduğun için çok seviyorum. Hayatımın her anında yanımda olmanı, her zaman bana sarılmanı ve arkamda durmanı istiyorum. İstediğim zaman seni öpebilmek, saçlarını okşamak istiyorum. Hayatımın her anında seni istiyorum Jeongguk."

babasının oğlu, taekook & yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin