"Günaydın sevgilim."
"Günaydın." Jeongguk kendisini Taehyung'un kollarına atmış öylece bekliyordu. Taehyung'dan ilgi görmek harika bir duyguydu. O gerçekten de çok güzel seviyordu. İyi hissettiriyordu.
"Jeongguk."
"Hm?"
"Birileri var, başka bir yere mi gitsek?" dedi Taehyung etrafa bakınıp.
"Çok amaçlı salon?" diye sordu Jeongguk. Orası genelde bomboş olurdu ve kimse de gelmezdi.
"Harika olur." Jeongguk zorla da olsa Taehyung'dan ayrıldıktan sonra hızla çok amaçlı salona doğru yürümeye başladı. Taehyung biraz daha bekledikten sonra gidecekti. Okuldaki öğrencilerin onların aralarında bir şey olduğunu anlamalarını istemiyorlardı. En azından şimdilik sadece yakınlarına söylemekle yetinmişlerdi. Saçma sapan bir tepki almak istemiyorlardı. Zamanı geldiğinde herkes öğrenecekti zaten. Taehyung pek sevilen birisi olmadığı için sevgili olduklarını söylerse homofobiklerin hedef tahtası olmak istemiyordu bu yüzden en mantıklısı beklemekti.
Salona girdikten sonra koltuklardan birisine oturdu ve Taehyung'u beklemeye başladı. Yaklaşık 3 dakika sonra odaya gelen Taehyung Jeongguk'u görünce gülümsedi ve yanına geldi.
"Yorgun gözüküyorsun." dedi Taehyung Jeongguk'un yanına otururken.
"Öyleyim çünkü."
"Neden?"
"Sınavlar çok yaklaştı, soruları hazırladım tüm gece." Taehyung kafasını Jeongguk'un omzuna yaslamıştı. İçi kıpır kıpır olmuştu Jeongguk'un. Taehyung ile hayal ettiği şeyleri yaşıyordu ve bu ona inanılmaz geliyordu. Taehyung'u çok seviyordu ve asla kaybetmek istemiyordu.
"Şu sınavlar bitse de ara tatil gelse ."
"Keşke."
"Soobin'in dersleri nasıl?"
"İdare eder. Matematikte çok zorlanıyor."
"Yeonjun da aynı. Birkaç dersten çok düşük almış, yükseltmesi lazım."
"Soobin ile beraber çalışsınlar?"
"Olur, söylerim ona."
"Bugün başlasınlar hemen. Onlar bize giderler, ben de sana gelirim." diyerek sırıttı Jeongguk.
"Hmm, sevdim bunu." Jeongguk gülerek Taehyung'un saçlarına bir öpücük bırakmış ve yerinden doğrulmuştu.
"Yaa nereye?" dedi Taehyung dudaklarını büzerek.
"Üzgünüm sevgilim, ama gitmem gerek. Bu ders çocuklarla bahçede etkinlik yapacaktık." dedi Jeongguk mutsuzca.
"Ben de geleyim mi? Dersim boş." dedi Taehyung.
"Olur." Taehyung da ayağa kalktı ve Jeongguk'un karşısına geçti. Dudaklarını büzdü ve baş parmağını götürüp Jeongguk'un dudaklarını işaret etti. Jeongguk dudaklarını Taehyung'un dudaklarına bastırırken ellerini karşısındakinin boynunda doladı ve iyice yaklaştı. Minik bir öpücük bekleyen Taehyung başta biraz şaşırmış, sonrasında ellerini Jeongguk'un beline yerleştirip kendisine doğru çekmişti. Bedenleri tek bir vücut haline gelene kadar rahatlamayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
babasının oğlu, taekook & yeonbin
FanficJeon Soobin ve Kim Yeonjun arasındaki anlaşmazlık babalarını da birbine düşürmüştü. Düzyazı + texting Başlangıç tarihi: 02/10/2022 Bitiş tarihi: 10/04/2023 Angst degil Umarım ölmeden bu fici tamamlayabilirim. (Tamamladım) +skz,aespa,twice,bp,enhypen...