Taehyung heyecanla yerinde kıpırdanıyor ve bir yandan telefonunun çalmasını bekliyordu. Bir an önce gitmek istiyordu Jeongguk'un yanına. Heyecanlıydı, gergindi, mutluydu ve sabırsızdı. Tüm duyguları bir arada yaşıyordu. Neredeyse 1 saattir bu küçük ve boş odada bir koltukta oturuyor ve heyecandan tırnaklarını yememeye çalışıyordu.
Bugün o gündü. Her şeyin tamamen baştan başlayacağı o gün.
Sonunda beklenen telefon çaldığında hızla ayağa kalkıp saçlarını düzeltti Taehyung. Ardından cebinden telefonunu çıkarıp bir çırpıda açtı.
"Alo." dedi kalın sesiyle. Ardından öksürdü ve derin bir nefes aldı.
"Alo, bebeğim hazır mısın?" sesini duyduğu gibi içini bir huzur kapladı Taehyung'un. Elini kalbine götürüp gülümsedim ve konuştu:
"Hazırım güzelim, ya sen?" dedi gülümseyerek. Jeongguk'un heyecanlı sesini işittiğinde çok mutlu oluyordu ve bu onun da daha da fazla heyecanlanmasına sebep oluyordu. Aşıktı işte ne yapsın.
"Hazırım bende."
"Gelebilirim o halde?" dedi yerinde kıpırdanarak. Boş odayı dolduran aynadan kendisine ve özenli saçlarına baktı. Kesinlikle bozulmalarını istemiyordu.
"Çok gerginim Taehyung gelme!" Taehyung istemsizce sırıttı.
"İnan ben de senden farklı değilim. Ama sonsuza kadar burada bekleyemem değil mi? Soğukmuş zaten burası da, üşüdüm." dedi Taehyung masumca. Jeongguk ise "Yaa." diye bir nida kaçırdı ağzından. Birkaç saniye bekledikten sonra:
"İyi o zaman üşüme de gel çabuk yanıma." dedi. Ama gerçekten de gerilmişti.
"Tamam o zaman, geliyorum."
"Hmhm."
"Görüşürüz bebeğim."
"Bekliyorum." Taehyung telefonu kapattı ve cebine koyup tekrardan aynanın karşısına geçip son bir kez kendisini baştan aşağı süzdü ve hafifçe sırıtarak gülümsedi. Muazzam gözüküyordu ve o da bunu biliyordu. Kendisine güveni tam bir şekilde aynada saçlarını yavaşça düzelttikten sonra aynanın yanında duran komodinin üzerinde duran parfüme doğru uzandı ve vücuduna birkaç kez sıktıktan sonra yerine bıraktı. İşte şimdi tamamdı.
Artık gitmeliydi. Biricik sevgilisi, yarım saat sonra da müstakbel eşi olacak kişi onu bekliyordu. Kapıdan çıktığı gibi uzun koridorda hızlı adımlarla yürümeye başladı. Jeongguk başka bir odada hazırlanıyordu. Ve Taehyung onun sabahtan beri hazırlanmasını bekliyordu. Nikah salonunun önünden geçerken tıklım tıklım dolu olduğunu fark etti. Neredeyse tüm arkadaşları gelmişlerdi, kendi aralarında sohbet ediyorlardı. Taehyung başıyla göz teması kurduğu kişilere selam verdi, ardından Jeongguk'un olduğu odaya doğru dikti gözlerini. Bir an önce gitmek istiyordu. Kapının önüne geldiğinde kalp atışlarının hızına yetişemiyordu. Heyecandan şuracıkta bayılıp kalacaktı. Aylardır bu anı bekliyordu ikisi de. Ve şimdi kavuşma zamanıydı. Taehyung elini kapının tokmağına götürdü ve hızlı bir hareketle çevirerek açtı. Başını hafifçe yukarı kaldırdı ve sevgilisi ile göz göze geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
babasının oğlu, taekook & yeonbin
Hayran KurguJeon Soobin ve Kim Yeonjun arasındaki anlaşmazlık babalarını da birbine düşürmüştü. Düzyazı + texting Başlangıç tarihi: 02/10/2022 Bitiş tarihi: 10/04/2023 Angst degil Umarım ölmeden bu fici tamamlayabilirim. (Tamamladım) +skz,aespa,twice,bp,enhypen...