Barıştık'

860 75 72
                                    

-

"Biraz konuşabilir miyiz?" Taehyung Jungkook'u yalnız yakaladığı bir an bulabilmişti sonunda. Mekan olarak çok kaliteli olmasa da konuşabilecekleri tek yer burasıydı.

Erkek öğretmen tuvaleti.

Taehyung kapıyı kitledikten sonra Jungkook'un üstüne doğru birkaç adım attığında Jungkook'un kalbi duracak gibiydi. Bir anda Taehyung'un onu erkekler tuvaletinde yalnızken yakalaması ve kapıyı kitlemesi her zaman yaşanan şeyler değildi sonuçta.

"N-ne hakkında?" Kekelemişti ve tamamen istemsizce nefes alışveriş düzeni değişmişti Jungkook'un. Taehyung ise bu tavırlara biraz şaşırmış ve alttan alttan gülümsemesini saklayamamıştı. Jungkook'un bu şekilde tedirgin olması onu da heyecanlandırmıştı ama konuşacakları konu Yeonjun ve Soobin hakkında olunca ortada bir heyecan kalmıyordu ki.

Taehyung duvara yaslanan Jungkook'un hemen karşısına geçince durmuş ve konuşmaya başlamıştı:

"Yeonjun ve Soobin hakkında..." Jungkook başını onaylar anlamda salladıktan sonra devam etmişti Taehyung:

"Kusura bakma Jeongguk, Yeonjun'un böyle bir şey yapacağı asla aklıma gelmezdi. Gerçekten özür dileriz." dedi sakince. Evet Soobin bu zamana kadar çok şey yapmıştı ama Taehyung karşılaştırma yapmayı doğru bulmuyordu. Yeonjun hatalıydı ve özür dilenmesi gerekiyordu.

"Sorun değil Taehyung, Soobin de bu zamana kadar neler yapmıştı hatırlatırım... Bir nevi cezasını çekti zaten. " dedi Jungkook utançla.

"Hep o arkadaşları yüzünden var ya..." diye söylendi Taehyung.

"Soobin de çok akıllı kişilerle takılmıyor Taehyung. Herkes kendi kafasına göre olanlarla takılıyor ve bizim buna karışma hakkımız yok. Büyüdüler artık onlar." diyerek hemen savunmaya geçti Jungkook. Taehyung'un aksine daha anlayışlı olduğu apaçık ortadaydı.

"Çocukken ne de güzel oynarlardı... Zaman çok hızlı geçiyor ve çocuklarımız birbirinden nefret ediyor."

"Sanki biz farksızdık? Sürekli kavga ederdik... Sevgilimi benden çalmıştın piç." dedi Jungkook sitemle.

"Sende şampuanıma gizlice kırmızı boya katmıştın, okuldan atılacaktım!"

"Sen de pantolonomu kesmiştin."

"Sen de sınav kağıtlarını değiştirmiştin!"

"Sen de kopya çekmiştin benden!"

"Sen de takla atarken beni arkamdan itip yere düşmemi sağlamıştın!"

"Okul gezisinde beni havuza itmiştin!"

"Mezuniyette kekleri üstüme fırlatmıştın!"

"Ne diyoruz biz ya.." dedi Jungkook gülerek. Taehyung da ona katılmıştı ve bir anda kahkaha atmaya başlamışlardı.

"Hiç değişmedin Taehyung."

"Sen de Jungkook."

-

Yeonjun sırasında oturmuş ders kitabını karalarken arkadaşları dün gecenin kritiğini yapıyorlardı. Geldiğinden beri arkadaşlarıyla pek fazla konuşmamıştı Yeonjun. Dün gece atar falan yaptıysa da babasından çok korkuyordu. Tekrardan köye gidip kuzenleriyle takılmak istemiyordu çünkü. Ama babasının arkadaşları hakkında kötü konuşmasına kırılmıştı. Onlar gerçekten mükemmel insanlardı. Haklarında böyle imalar da bulunmasını hoş bulmamıştı.

babasının oğlu, taekook & yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin