Multimedia : Alya'nın alışverişte aldıkları.
O gecenin üstünden 1 haftaya yakın bir süre geçti ve biz Ateş'le şaşırtıcı derecede iyiydik. Sevgili olmuştuk. Sonunda gerçek anlamda sevgili olmuştuk.
Birlikte normal insanlar gibi yemeğe çıkıyorduk. Ateş her zaman Ateş'ti. Yine kızlara bakıyor onlara gülümsüyordu.
Geçen gün yine normal bir yere yemek yemeye gittik. Ateş yan masada olan bir kıza daha doğrusu kızlara gülüp duruyordu. Ben Ateş'e bakıyordum ama Ateş kızlara gülümsüyordu.
Bir kız masamıza gelip Ateş'in yanına oturdu. Ben ise telefonumla ilgileniyordum.
"Alya bak bu eski bir arkadaşım. Melek."
Telefondan başımı kaldırdım ve Ateş'e baktım.
"Memnun oldum."deyip tekrar telefona bakmaya devam ettim.
İşte aradığım insan!
Batu beni aradı. Tam da zamanında ya.
"Efendim Batu?"deyip ayağa kalktım. Biraz uzaklaştım ama Ateş hala sesimi duyabilirdi.
"Naber Alya?"
"İyi işte sen?"
"Ben o kadar iyi değilim ya."
"Neden ne oldu?"
"Meral'den ayrıldım."
"Neden ki?"
"Aslında o benden ayrıldı. Her neyse Ateş'in yanında mısın?"
"Evet. İstersen gelebilirim."
"Gelsene lütfen. B-ben buluştuğumuz kafedeyim."
"Ağlıyor musun sen?"
"Hayır ne ağlaması. Hadi gel."
"Tamam geliyorum. Bekle."deyip telefonu kapattım.
Masaya gittim ve Ateş kızla gülüşüyordu. Dikkat çekmek için masaya vurdum.
"Benim gitmem gerek."dedim ve çantanı aldım.
"Nereye?"
"Batu'nun yanına."
"Ne işin var onun yanında?"
"Sana ne? Beni çağırdı ve gidiyorum bu kadar."deyip masadan ayrıldım ve hızla yürümeye başladım.
Ateş arkamdan gelip kolumu tuttu.
"Gidemezsin."dediğinde tek kaşımı kaldırıp ona baktım.
"Önce kolumu bırak."dediğimde kolumu bıraktı.
"Giderim. Bana karışamazsın."dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım.
"Alya!"
"Ne var?"
"İyi lan git!"
"Gidiyorum zaten."
"Git!"
Derin bir nefes alıp taksiye bindim. Batu'nun yanına geldiğimde kafasını masaya koymuştu.
"Batu?"dedim ve yanına oturdum.
"Hoşgeldin."dedi ve kafasını kaldırdı.
"S-sen ağlamışsın."dedim ve elimle yanağını sildim.
"Neden ayrıldınız ki?"diye sordum.
"Kavga ettik. Bu da başka bir çocuğun yanına gitmiş. Ona ağlamış falan. Ben barışmak için yanına gidecektim yani evine gidecektim ama kapıyı o çocuk açtı. Onunla yatmış lan yatmış!"diye bağırdı ve elini masaya vurdu. Batu hep böyleydi. Sinirlendiğinde bağırıp çağırır sonra ağlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöplük [ c.d ]
Teen FictionAslında sevmezdim okulumu. Hem de hiç sevmezdim. O ortam o karakterler midemi bulandırırdı. Tam bir çöplüktü benim için. Ama onla tanıştım. Onun yanındayken ne o lanet çöplük ne de nefret ettiğim insanlar umrumdaydı. Tamam durmadan kavga ediyoruz...