Hakkımda 20 Şey

2.1K 74 16
                                    

Öncelikle yb sananlardan çok özür diliyorum. sude448 canım benim de yapmamı istemiş, yapalım bakalım.

1- Rihanna'ya tapıyorum.

2- 9 Ağustos doğumluyum.

3- 16 yaşındayım.

4- İstanbul, Avcılar'da oturuyorum.

5- Skins dizisinin her bölümünü üst üste 10 kez izlemiş olabilirim. (Çoğu kişi fazla sapık diye önyargı yapıp izlemiyor, ama bence hikayesi mü kem mel. Gidip bi bakın derim.)

6- En bi sevdiğim şarkı şuanlık; Sleep Like A Baby Tonight/U2

7- En sevdiğim renk siyah. Aslında siyah renk değil karanlıktır, bu durumda renk sevmiyorum mu oluyor? Bilmiyorum.

8- Karakalem yeteneğimin fazlasıyla olduğunu düşünüyorum. (Ego yapabileceğim tek nokta bu herhalde. Multimedia'ya bir tane koyarım belki.)

9- İki kardeşim var.

10- İki tane kardeş diyebileceğim arkadaşım var, her şeyimi bilirler. Yapışık üçüzler gibiyiz.

11- En sevdiğim film, sanırım Leon.

12- En son izlediğim film, biraz sıkıntılı geçse de Delibal. Vizyondan kalkmasına ramak kala izlediğim için şanslıyım sanırım. Güzel filmdi, ben sevdim.

13- En sevdiğim ders Resim'dir, ama canım okulumda liseye resim dersi yok. O yüzden yabancı hocanın İngilizce dersi diyeyim. En boş geçen o sanırım.

14- Okul Anadolu Lisesi olduğu için Matematik, Fizik, Biyoloji, Kimya gibi dersleri de İngilizce görüyorum.

15- Bildiğim diller, İngilizce, Türkçe, Almanca.

16- İtalya'ya aşığım. Bıraksalar, tüm hayatımı orada yaşarım.

17- En sevdiğim söz, "Artık saymıyorum yılları, bana değip geçen hayatları, zaten pek de sevmem insanları."

18- Arkadaşlarımla gereğinden fazla gülerim, karnım ağrır falan ama genelde duygusalımdır.

19- Her şeyden korkarım, bir şişe kapağı patlasın, ya da biri bö falan desin ödüm kopar.

20- Burcum, Aslan. Lider olma özelliği dışında hepsini taşıyorum sanırım.

Oh bitti. Ben kimseyi etiketleyip, bu eziyete sokmak istemiyorum. Düşünürken kafam falan patlayabilirdi. Sağ ol canım sude448 senin sayende kendimi tanıdım dhshshdhs.

Çöplük [ c.d ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin