Multimedia: Üstteki Sertab, alttaki Yeşim.
3 haftam normal geçti. Kafede çalışmaya başladım. Murat'la aramız bayağı iyiydi. Çalışırken hep yanımda duruyordu. Yağız bu sene çalışmayacaktı. Cassie'yle gizli gizli buluşuyorlardı ve bu görüşmelerin hepsini ben ayarlıyordum. Fred'i sinemaya falan götürüyordum. Ona uygun bir zamanda söyleyecektim bu durumu.
Ve Ateş... Bir kere bile görmedim, sesini duymadım. Kısacası hiçbir şekilde iletişime geçmedik. Saat 3'te kafeden çıkıyordum ve bizim grupla plaja iniyorduk. Kayalar da gelmişti. Bazı geceler Fred ve Cassie'yi alıp onların yazlığında kalıyorduk. İzmir'den tüm eski arkadaşlarımla buluşmuştum. Bizim buradaki herkesi biliyordum.
Peki şuan ne yapıyorum? Şuan bu akşamki devasa (!) partimiz için hazırlık yapıyorum. Kayaların yazlığı iki katlı ve kocaman. Havuzu falan da var. Neredeyse İzmir'de tanıdığımız herkesi çağırdık. Bir de onlar yanında birilerini getirince gerçekten büyük bir parti olacak.
"Yağız şu kırmızı bardakları kesmeyi bırak!"diye seslendiğimde bana baktı. Herkes bir işle uğraşıyordu ama Yağız oturmuş plastik bardaklarımızı kesiyordu.
"Ne var ya?"
"Git şey yap... Havuz başına git. Orada şezlongları falan diz."
"Yaa..."
"Cassie'ye yardım et Yağız. O da orada."dediğimde jet hızıyla kalktı ve dışarı koştu. Bu gülmeme neden oldu. Murat yine biriyle konuşuyordu. Evet gizemini hala çözememiştim. Fred özel karışımını hazırlıyordu. Bu karışım kocaman bir kasede olacaktı ve isteyen kişi bardağına dolduracaktı. Vişne aromalı ve alkol bulunduran bir içecekti.
Sertap ve Yeşim karaoke setini kurmaya çalışıyordu. Ozan Sertab'ı izliyordu. En sonunda yanına gitti ve omzuna dokundu. "Yardım etmemi ister misiniz?"dediğinde Sertab başıyla onayladı.
Yeşim mikrofonları Ozan'a uzattı. Onlara gülümseyerek bakıp önüme döndüm. Sandalyeleri dizmeye devam ettim. Kaya ve Eslem de evi süslüyordu. Kayra üst katın balkonuna yeni kurduğumuz müzik setinin başında duruyordu ve nasıl bir şey olduğunu keşfediyordu. Bu balkon alt kata bakıyordu. Kulağına taktığı kulaklıkları boynuna indirdi.
"Hazır mıyız!"diye bağırdı ve bol remixli bir müzik açtı. Herkes ne yaptığını anlamaya çalışıyordu. Yağız bir anda içeri daldı ve "Hadi hadi akşama hazırlık!"diye bağırıp dans etmeye başladı. Kaya ve Eslem de dans etmeye başladı. Yeşim ve Sertab zaten çoktan başlamıştı. Dans etmeyen bir tek Fred vardı herhalde.
"Bu şarkı sana! Bebeğim!"dedi Kayra Eslem'i göstererek. "Bir kıro DJ olmadığın kalmıştı Kayra!"diye bağırdım gülerek. Kaya Kayra'ya kötü kötü baksa da bir şey demedi ve gülmeye devam etti.
Fred'in yanına gittim hala şu içecekle uğraşıyordu. Kâsenin içine parmağımı daldırdım ve parmağımı ağzıma götürdüm. Gerçekten güzeldi.
"Bu şahane."dediğimde gülümsedi.
"Tabii kızım ne sandın?"dedi gülerek.
"Hadi gelsene dans edelim."
"Yok ya... Şu bitsin bi."
"Yardım edeyim."
"Gerek yok. Teşekkürler."
Mutfakta bir sandalye bulup oturdum ve vişnelerden yemeye başladım.
"Onlar bana lazım."dedi gülümseyerek.
"Peki."dedim ve somurtarak sandalyeden kalktım.
"Alya."dediğinde ona döndüm. Bir avuç vişneyi bana uzattı. Vişneyi alıp gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöplük [ c.d ]
Dla nastolatkówAslında sevmezdim okulumu. Hem de hiç sevmezdim. O ortam o karakterler midemi bulandırırdı. Tam bir çöplüktü benim için. Ama onla tanıştım. Onun yanındayken ne o lanet çöplük ne de nefret ettiğim insanlar umrumdaydı. Tamam durmadan kavga ediyoruz...