V desátém kraji, kde se všude pase dobytek, jsme byli také bezúspěšní. Stejně jako v devátém kraji, který je obilnicí Panemu a v osmém kraji, kde se vyrábí textil. Všude to bylo stejné. Jen deja vu. V sedmém kraji nastala alespoň malá změna, protože v sedmičce žije Johanna Masnová. Konečně někdo, u koho jsem si nepřipadala jako nechtěná návštěva. Ale i přes velkou Johanninu podporu jsme ani tady Peetu nenašli. Sedmý kraj je velký a z většiny zalesněný, proto se tam špatně hledalo, a tak jsme tam obývali Johannin dům nejdéle. Celé dny jsme procházeli lesy, a Johanna nás pořád (i když nám bylo jasné, že tady Peetu nenajdeme) nechtěla nechat jít. Jednou jsme odejít museli, a tak jsme i přes to, že mi poslední dobou nebylo moc dobře, opustili sedmý kraj. Mé častější a častější nevolnosti jsem připisovala stresu a stálému cestování, protože jsem na to nebyla vůbec zvyklá.
Šestý kraj. Odtud pocházela morfionička, která zachránila (a sama zemřela) život Peetovi, když na něj zaútočili zmutované opice. Nikdy jsem jí nedůvěřovala, ale teď jsem jí za Peetův život neuvěřitelně vděčná. Šestý kraj je centrum dopravní sítě Panemu a není mi vůbec blízký. Proto jsem po zase neúspěšném hledání byla ráda, že tento kraj konečně opouštíme. Už mi to přijde únavné. Jsem z toho opravdu hodně vyčerpaná a zklamaná. Pořád nic. Jakoby se Peeta propadl do země. Ještě nám ale zbývá prohledat dalších pět krajů a Kapitol. Z pátého kraje, kam jsme se po opuštění šestého kraje přesunuli, pocházela dívka s ohnivě zbarvenými vlasy, které jsme díky její chytrosti, a také barvě vlasů říkali Liška. Peeta ji nevědomě zabil bobulemi, které se potom staly symbolem mého a Peetova vzdoru v sedmdesátých čtvrtých hrách. Lidé z pátého kraje vždy pracovali v elektrárnách, kde byla namáhavá a špatně placená práce, proto se tu už dříve bouřili. Teď se jim ale žije mnohem lépe. Už jako obvykle jsme ani tady Peetu nenašli. Momentálně jsme přicestovali do čtvrtého kraje, kde žije Annie Crestová se svým a Finnickovým synem, který bude vyrůstat bez otce. Finnick zemřel během naší mise v Kapitolu, kde ho v podzemí roztrhali mutové. Annie mi je tak líto. Během her, které vyhrála, její společník přišel o hlavu, dočista se pomátla a lidé ji považovali za blázna. Potom ji vybrali do dalších her, ale za Annie se obětovala Mags. Do her však šel Finnick. Její láska. Myslela si, že Finnick v hrách zemře. Vždyť si to tak i plánoval, protože byl odhodlaný dát za mě život. Ale on přežil a ukryl se do třináctého kraje, nýbrž Annie byla unesena a uvězněna v Kapitolu. Po záchranné misi se Annie také dostala do třináctého kraje za Finnickem, kde se společně vzali. Všechno mělo dopadnout dobře, ale potom přišla Finnickova smrt. Annie byla už v té době těhotná. Být na jejím místě, také bych se už dávno zbláznila.
Čtvrtý kraj je pobřežní kraj rybářů. Jestli tu Peeta není zjistíme to rychle, protože je tu plno vody a málo země. V tomto kraji já Peetu nehledám, protože mi není vůbec dobře. Stará se o mě Annie. Sním na co přijdu a pak zvracím celé dny. Annie mi nařídila odpočívat, a tak ležím a připadám si strašně zbytečně. Chudák Annie kolem mě běhá, Haymitch a další lidé za mě hledají Peetu a já ležím v posteli. Annie za mnou přichází a sedá si na postel. ,,Ahoj Annie. Co se děje? Vypadáš nervózně," říkám vystrašeně. ,,Katniss. Musím se tě na něco zeptat. Měla si s Peetou něco... Víc? Víš jak to myslím," říká Annie v rozpacích. ,,I kdybych s Peetou něco měla... Nevím proč tě to zajímá Annie," odpovídám nechápavě. ,,Katniss já se neptám jen tak ze zvědavosti. Myslím, že si těhotná!" říká Annie. A já jen vyděšeně a nesouhlasně vrtím hlavou. ,,Ne. Ne. Nemyslím si, že bych byla... Že bych mohla být... Těhotná? Já?" dostávám pomalu ze sebe. ,,Tak měli jste spolu něco? Ano nebo ne?" ptá se Annie se zvýšeným hlasem. ,,Ano, ale jen jednou. Nemohla jsem... Mohla?" odpovídám zmateně. ,,Ano Katniss mohla. Ty jsi těhotná. Jsem si tím jistá. Já si tím také prošla a vím jak vypadají příznaky," říká Annie.
Jen na ni upřeně hledím a pak obracím pozornost na své břicho. Po chvíli se opět dívám na Annie a znovu na své břicho. Už všechno dává smysl. Mé nevolnosti, přejídání, zvracení a změny nálad. Jsem těhotná! Do očí se mi derou slzy a pomalu přejíždím rukou po malinkém vetřelci uvnitř mě. Mám obrovský strach. Starý jako sám život. Nikdy jsem děti nechtěla a teď mám jedno ve svém těle. Tak moc se bojím. Ne o sebe, ale o to malé. Co kdyby se s ním něco stalo? Třeba při porodu. Nebo kdykoliv potom. Ztratila jsem Prim i Routu a další ztrátu dítěte bych už nezvládla. Je to moje a Peetovo miminko. Myslím, že to bude překrásný chlapeček a potom i silný muž. Určitě bude mít Peetovi nádherné oči a každá dívka, která ho uvidí se do něj bezhlavě zamiluje. Už nedržím své slzy a nechávám je volně stékat po mé tváři. Annie ke mě přistupuje a objímá mě. Potom se na mě s úsměvem dívá a pomalu odchází. ,,Odpočívej Katniss. To teď miminko po tom cestování potřebuje," říká Annie a potichu zavírá dveře. Já začínám hlasitě vzlykat, ale po tvářích mi tečou slzy štěstí.
ČTEŠ
The Hunger Games - Sbližování
SonstigesKatniss a Peeta. Příběh o jejich vztahu. Vše se odehrává po konci revoluce. Užijte si to :-)