Probouzím se a zjišťuji, že se mi nezdála žádná noční můra. Vlastně se mi zdál krásný sen. Zajímavé je to, že i když nešlo o noční můru, tak byl Peeta stejně hlavní postava. Odehrávalo se to na rozkvetlé louce. Byla tam Prim, Routa a obě měly překrásné bledě modré šaty, které vlály v mírném, teplém, letním větru. Na druhé straně byli Peetovi bratři v oblecích. Na louce byl i Finnick s Annie, Haymitch s Cetkii, moje matka s otcem, Peetova matka a otec, Gale s Delly. A plno dalších lidí včetně Boggse, Madge, Cinny a Portii, Dioda, Dratkie, Johanny, Plutarcha, Mastné Sae... Peeta stál uprostřed jakési uličky, mezi všemi těmi lidmi. Měl na sobě smoking a usmíval se na mě. Já jsem na sobě měla nádherné šaty, které podle všeho navrhoval Cinna. Byly celé bílé, přiléhavé, jednoduché a vypadala jsem v nich překrásně (viz. Obrázek). Najednou jsem si uvědomila, že je to moje a Peetova svatba. Pomalu přicházím uličkou až k Peetovi. Líbá mě na tvář a chytá za ruku. Probíhá tipický obřad. Takový, který se dělá jen ve dvanáctém kraji. Potom si vyměňujeme prstýnky a Peeta mě vášnivě líbá na rty. Dlouhý, úžasný, nádherný, novomanželský polibek. Potom mi šeptá do ucha. ,,Miluji Tě Katniss Mellarková." A tak končí moje noční pohádka. Je mi tak líto, že to byl jen sen. Pořád jako bych cítila Peetovi rty na svých.
Vstávám a jdu do kuchyně. ,,Snídaně je na stole v jídelně," říká Sae, když mě slyší přicházet. Sedám si ke stolu a za chvíli přichází i Sae. ,,Jak to že si ještě v pyžamu? Myslela jsem si, že jsi na lovu a ty si ještě spala," říká Sae překvapeně a pobaveně zároveň. ,,Dnes jsem si trochu přispala. Zdál se mi nádherný sen. Byla tam Prim, Routa, ty, já a Peeta," říkám a jméno Peeta podezřele zvýrazňuji. Zdá se mi že se až rozplývám. ,,Aha. Tak doufejme že se ti takové sladké sny budou zdát každou noc. A teď se najez," usmívá se na mě Sae od ucha k uchu. ,,Chtěla jsem se ještě zeptat, kdy bude ten večírek pro lidi z dvanáctého kraje," ptám se Sae. ,,Už pozítří. A když už se o tom bavíme... Něco pro tebe mám," říká Sae nadšeně. ,,Co pro mě máš?" Ptám se nadšeně jako malé dítě. ,,Nechala jsem ti přivézt nějaké nové oblečení z Kapitolu. Včetně šatů. Myslím na ten večer. Vždyť víš, že nemáš žádné šaty do společnosti. Byla jsi přece tváří povstání. A ti lidé tě mají za vzor," říká Sae a mě se zdá že slyším Cetkii. ,,Ale já už nechci být něčí vzor. Chci být jen jako normální člověk. Ale abych ti udělala radost obleču si je," říkám a snažím se sama sebe přesvědčit, že je to pravda. Ale myslím, že chci aby mi to slušelo i z jiných důvodů.
ČTEŠ
The Hunger Games - Sbližování
DiversosKatniss a Peeta. Příběh o jejich vztahu. Vše se odehrává po konci revoluce. Užijte si to :-)