Herkese başka bakan gökyüzü, gece olunca gözlerinin içine akmıştı sanki.
O gece başka bakmıştı gökyüzü ona, kucaklamak istercesine.
Arka koltukta otururken ellerini birbirine kenetlemiş, gergince bileklerini ovalıyordu. Bilekleri kızarana dek bunun farkında bile değildi. Başını eğmiş, kaldırmak bile istemiyordu. Gözyaşları artık kurumuşçasına akmayı bırakmıştı ancak gözleri dolu doluydu.
Başını hafifçe yana eğdiğinde bir karış ötesinde, koltukta duran kutuya takıldı gözleri. Solunum cihazı hemen sol tarafında, kendisi nereye gidiyorsa oraya gidiyordu. İnsan omzundaki yükleri de, içindeki irinleri de öylece bırakıp gidemiyordu gerçekten de. Keşke içini açıp gösterse, omuzlarındaki yüklerden uzaklaşabilse...
"Daha iyi hissediyor musun?"
Sürücü koltuğunda oturan ve ara sıra dikiz aynası aracılığıyla göz göze geldiği kadına bakıp zorlukla salladı başını.
"Ortalık karışık," diye mırıldanırken gülüyordu da. "Herkes seni arıyor."
Gazel hızla öne doğru uzandı ve ellerini deri koltuğun serin yüzeyine bastırdı.
"Söyleyecek misin?"
Genç kadın, onun sesindeki endişeyi de, bedeninin eğreti duruşunu da fark edebiliyordu. Gerçi içinde bulunduğu durumda verdiği tepkileri anlayabiliyordu.
"Gazel, öylece kaçıp gidebileceğin bir konumda olmadığının farkında değilsin..." deyip derin bir nefes aldı ve devam etti. "Seninle uzun uzun konuşacağız ama önce eve gidelim."
Gazel, başını tekrardan olumlu anlamda sallayıp yeniden yerine yerleşti.
Kısa sürede geldiği yeri karanlıkta bile tanımıştı. Burası çiftlik eviydi. Kılıç ile beraber olduğu ev... Sırtından bir ürperti geçti ve gözleri tekrardan doldu. Attığı her adımda parmakları kucağındaki kutuyu daha sıkı kavrıyordu.
Kaçtığın bir yörünge, seni geri götürür geldiğin yere...
Gazel, kaçtığı yerdeydi yeniden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAZEL #Wattys2022
Teen FictionGazel, bir viraneyi andıran hayatını saraya çevirme hayaliyle durmaksızın çabalayan ve annesinin o sarayı yuva yapması için elinden geleni yapan genç bir kadın... Kılıç, hataların içinde sıkışmış ve arınmaya çalışırken daha da kaybolmuş; düzensiz bi...