İP UCU SİZE YOK! :D

84 9 7
                                    

Bölüm kısa ama oldukça olaylı su gibi geçecek size. :D

Arkadan gelen bağırma sesiyle kafamı çevirdim ve sinirden kıpkırmızı olmuş Alex'in yüzüne baktım bir kaç saniyeliğine gözlerimiz buluştu ardından tekrar Romana baktı ve bize doğru koştu. Yanımıza gelir gelmez Roman beni bırakıp Alex'e yumruk attı.
"Ondan uzak dur Alex!"
"Bana emir veremezsin! Buna Emily karar verir sen değil!"
"Hayır! Ben karar veririm çünkü o doğru kararı veremez!"
"Nasıl doğru kararı veremez?! Doğru kararı sen mi verecen!"
"Evet ben vereceğim!"
"Nedenmiş o?!!"
"Çünkü o inkar etsede senden hoşlanıyor bunu sende biliyorsun düşüncesi kafamızda yankılandı!
Ve hepsi senin suçun!!"
"Benim suçummuş! :D Hahaha bu nasıl oluyormuş ne yapmışım ben?!!"
"daha ne yapacaksın? Onun üstünde çekicilik gücünü kullandın utanmasan parlayacaksın!"
"Diyene bak! Sende kullandın! Hemde tam 2 gün boyunca!"
Artık bu saçmalığa katlanamayacaktım!
Bunlar kim oluyor duda iyi niyetle olsa bile benim yerime kararlar veriyordu?
Neymiş ben doğru karar veremezmişim de çünkü Alex'den hoşlanıyormuşum!
"Yeter!!! İkiniz hemen ayrılın!"
Cevap olarak Roman bana bağırdı.
"Sen karışma bu ikimiz arasında!"
"Benim hakkımda!"
"Bir kerede kızı dışlama!"
"Konuşma lan! Onu tutarak mı tavlaycan?!"
Roman Alex'e bağırıp ardından yine yumruk attı.
"Yeter lan kuralcı piç! Bu iki oldu!"
Deyip Alex tam 3 kere Roman'a yumruk attı ve 4. Olmadan aralarına girdim.
"İkize söylüyorum bir yumruk daha sizi sönmüş bir yıldız yaparım hemde temelli!"
İkiside omuz silkip bir birlerine tekrar saldıracakken kaşlarımı çatıp onları iyice ayırdım.
"Ciddiyim!"
Önce Roman sonra Alex cevap verdi.
"Tamam be!"
"Tamam tiger sakin!"
Şimdi anlaştığımıza göre parka geri dönüp oturağa oturalım.
"Ben bu defa Alex ile gidecem Roman sende sakinleş."
"Olmaz benimle geleceksin!"
"Arabaya Roman!"
"Sakın kıza yavşama!"
Alex göz devirdi ve bana kolunu uzattı ama Roman kaşlarını çattığından ve yine kavga çıkmasını istemediğimden koluna girmeyip doğrudan arabaya bindim ardından oda binince onu uyardım.
"Alex ne olursa olsun sakin ol tamam mı? Parkta olay çıksın istemiyorum."
"Tamam denerim."
Ardından aynı uyarıyı Roman'a mesaj olarak attım.
"Tamam ama söz veremem.
Roman"
İnatçılıklarına göz devirdim araba durdu ve Roman'nın oturduğu çoklu sandalyeye oturduk ardından konuşmaya başladım.
"Roman duygularım seni ilgilendirmez.
Ve ondan hoşlanmıyorum eğer hissettiklerim hoşlanma olsaydı ikinizede hislerim aynı olurdu.
Sadece sizi çekici buluyorum.
Alex beni koruduğun için teşekkür ederim ama ben kendim hallederim beni merak etme."
"Tamam. Artık Alex çok ileri gitmedikçe karışmam."
"Bende artık hislerine karışmayacağım!
Ama seni korumaya devam edeceğim ona hiç güvenmiyorum!"
"Merak etme hislerimiz karşılıklı! En azından ben ne olduğumu belli ediyorum sen kapalı kutu olup kendini mükemmel gösteriyorsun."
"Kaşınma Alex."
"İkinizde sakin olun ve ben gelene kadar kavga etmeyin etrafta çocuklar var."
Roman önce ardından Alex atıldı.
"Nereye?"
"Evet nereye?"
"Karşıdaki markete bir şey isteyen varmı?"
"Su."
"Ben Alex'in dediğinden ve sandviç acıktım."
"Tamam geliyorum ikiniz rahat durun."
Onları uyardıktan sonra karşıya geçmek için sağa sola baktım çok fazla ve hızlı geçen araba vardı. Epey bir bekledikten sonra geçebileceğim uzaklıkta araba gördüm ve karşıya geçmeye başladım.
Ardından firen sesleri ve ben uçuyorum kafama zeminin çarptığını hissettim.
Sonuç Alex ile Romanın adımı haykırması,şöförün ambulansa yeri tarif etmesi, Roman'ın ise beni sevdiğini ve kaybetmek istemediğini söylediği güçlü olmam için yalvardığını duymam ardından yanağımdaki bana ait olmayan ıslaklık ve uyuşukluk gerisi koca bir karanlık.

Dilek Yıldızı (Wattys2015)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin