Dilek yıldızını resimde görebilirsiniz...
Nescafe'lerinizi için çünkü gece epey uzun olacak :D..Işıktan kör olmamak için gözlerimi kapattım.
Taki ışığın azalıp yok olduğunu hissedene ve oldukça çekici bir erkek sesi duyana kadar.
'Gözlerini ne zaman açmayı düşünüyorsun tahmin edersinki zamanımız kısıtlı!'
Gözlerimi açtım karşımda oldukça yakışıklı bir erkek duruyordu ve bahçemde ne işi olduğu hakkında bir fikrim yoktu ona ne işi olduğunu sormak ve bahçeme izinsiz girdiği üstelik söylediği şeyin ne olduğunu sormak istedim ama bir sorun vardı kilitlenmiştim! Tanrı aşkına niye konuşamıyordum tek yaptığım tip tip bu oldukça yakışıklı erkeği incelemek oldu. Ama konuşmalıydım kaşlarını çatmaya başlamıştı ve dudakları gülmekle kızmak arasında kalmış gibi görünüyordu. Demekki onu incelediğimi anlamıştı.
En sonunda kendimi toparlayıp konuşmaya başladım.
'Sende kimsin? Bahçemde ne işin var? Hem zamanımız kısıtlı diye neden dedinki?' Diye soru yağmuruna tutmaya başladım sonrasında derin bir nefes aldım ve kaşlarımı çatıp ayağımla yerde bir tempo tutturmaya başladım.
Ellerini havaya kaldırdı ve o muhteşem dudaklarını konuşmak için açtı.
'1.'si ben senin şu hayran olduğun dilek yıldızıyım.
2.'si beni sen istedin hemde çok uzun bir süredir.Şimdide hesap mı soruyorsun?
3.'sünü şaşkınlığına vereceğim çünkü bildiğin gibi yıldızlar sadece gündüzleri ortaya çıkarlar ve eğer insan şeklinde kalmak istemiyorsam güneş doğmadan eski formuma geri dönmeliyim.'
Ardından gözlerimin içine bakarak oldukça seksi bir şekilde gülümsedi.
Ve nedense şimdi tam anlamıyla sırıtmaya başladı niye bana bakarak sırıtıyorki bir şey mi var yüzümde?
'Sırıtıyorum çünkü yakışıklı olduğumu düşünüyor, beni süzüyor bir de dudaklarımın seksi aynı zamandada muhteşem olduğunu düşünüyorsun. Bir yıldıza sarkan ilk insansın!'
Tanrım içimdekileri düşünceleri duyuyor mu yani! Tam anlamıyla rezil oldum bir de gerçekten yıldız olmadığını düşünmeye başlayacaktım.
Ne desem, ne desem?!
'Bir şey demene gerek yok tatlım. Sana tatlım diyebilirim değil mi? Çünkü erkekler kızlara genellikle bunu der veya düşünür. Neyse hadi iyice düşün ve bana dileklerini söyle ve eğer güneş doğduğu halde karar veremezsen endişe etme verene kadar burda kalır ve verince akşam eski formuma geri dönerim.'
Ahh! Elbette diyebilirsin tatlım. Sonsuza kadar tatlım demeni dinleyebilirim. :D
'1 dk şimdi bunuda duydun değilmi?!'
Güldü ve..
'Sonsuza kadar tatlım diyebilmem senin dileğine bağlı yoksa ilk dileğin bumu?'
Tanrım evet!
'Aa.. Daha karar vermedim.
Buna karar vermem için daha çok vakit geçirmemiz gerekiyor.
Bide kaç tane dilek dileme hakkım var?'
Bugüne kadar gördüğüm en çekici gülümseyi bana bahşetti ve,
'Senin artık benden dilek dilemene ihtiyacın olmadığını düşünene kadar sınırsız.' dedi ve ekledi
'Bu arada hala düşüncelerini duyuyorum ;)'
Tanrım ben bu yakışıklı dilek yıldızımla ne yapacam? Ve bu arada sakın bana bununda cevabını verme!
Bugüne kadar gördüğüm en içten kahkahayı attı.
'Vay vay vay tavır yapıp emirde verirmiş.Tamam tamam söz bu defalık bişi demicem güzellik!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilek Yıldızı (Wattys2015)
FantastikHerkes aslında mutlu olmam gerektiğini söylüyordu içten içe haklı olduklarını biliyordum ama yinede mutlu olamıyordum bir gün son defa diyerek dilek yıldızım'dan tekrar dilek diledim ve bütün hayatım bir anda değişti. Hemde asla düşünmediğim kadar...