Bütün uyuşturucu bağımlılarının bu illetten kurtulmasını diliyorum aynı zamanda ailesi ve sevdiklerine'de sabır diliyorum....
EMİLY(Devam)
Ruhumu almakmı buna asla izin veremem.
"Tamam ne yapacaksak başlayalım bir an önce o zaman."
"Bende bunu bekliyordum. İlk sınavın için hazırsan önce geçmişine gideceğiz."
"Geçmişim mi? Neden ve hangi geçmişim?"
Dudakları yana kaydı.
"Hayatının yönünü değiştiren şu geçmiş ne çabuk unuttun?"
Hayatımın yönünü değiştiren geçmiş?
Aman tanrım yoksa? Ooo hayır olamaz olamaz değilmi?! Lütfen olmasın Tanrım lütfen! Ateşi ölümüne neden olmam...
"Ateş deme sakın! Onu terkedeceğimi söylediğimde gerçekten kendini öldüreceğini düşünmemişimki!"
"Kendini kandırmayı kes ve yüzleş herşeyle içten içe ciddi olduğunu biliyordun ama sırf istemediğinden beni! İçindeki sesimi susturdun! Ve sonra noldu ha noldu?! Haklı çıktım! Sana ciddi olduğunu onu terkedersen kendisini öldüreceğini bu yüzden ailesine birlikte gidene kadar vazgeçmiş gibi yapmanı söyledim ama sen kolay yolu seçtin ve o öldü!"
"Bilmiyordum! Tamammı?! Lanet olsunki bilmiyordum!!!"
Gözleri Parlak oldukça koyu laciverte döndü ve bana sanki beni şuracıkta boğacakmış gibi baktı o benim koruyucu meleğim değilmiydi? Bana böyle korkutucu şekilde bakmamalı.
Bir adım geriledim. Ve gözleri eski haline yavaşça döndü. Bana gülümsedi ve derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya başladı.
"Merak etme sakinleştim ve sana asla zarar veremem sonuçta ben senin koruyucu meleğinim.Sinirime hakim olamadım çünkü onunda koruyucu meleğiydim."
Demekki onun için bu kadar sinirlenmişti. Ondan tırsmış olsamda yapmam gereken şeyler vardı ve yaşamak için herşeyi yapardım!
"Geçmişe Ateş'in ölüm anına gidiyoruz. Belki o zaman 1. Sınavı geçersin. Hazırsın değil mi?"
"Tamam. Teste hazırım!"
"O zaman gözlerini kapa ölüm anına gidiyoruz."
Derin bir nefes aldım bunu ruhum için,yaşamak için yapmalıydım buna mecburdum gözlerimi kapattım.
Bekledim ve bekledim.
"Ee hadi aç artık!"
iç çektim ve gözlerimi açtım inşallah buna dayanabilirdim. Telefonda benimle konuşuyordu gözleri kıpkırmızıydı ve şu lanet uyuşturucu olayını öğrenip bırakmayacağına emin olduğumdan beri her terketmeye çalıştığımda ağlıyordu beni onu bırakırsam kendine zarar vermekle hatta öldürmekle tehdit ediyordu.
Ve bu kez tehdit gerçeğe dönüşmüştü hep merak etmişimdir onu terketmeseydim yada o uyuşturucuyu bıraksaydı ne olurdu diye herhalde evlenmiş olurduk. Meleğin beni dürtmesiyle dikkatimi Ateş'e verdim telefonu fırlattı,hıçkırmaya başladı ve etraftaki neredeyse herşeyi kırmaya başladı ardından aynaya baktı uzunca.
"Hepsi benim suçum aşkım..."
Yine bir hıçkırık çıktı ağzından bende onunla birlikte ağlamaya başladım zaten içim o öldüğünden beri kan ağlıyordu. Ateş ellerini saçlarından geçirip kafasını yukarı kaldırdıktan sonra tekrar aynaya baktı.
"Aşkım,benim güzel ve masum Emily'im seni öyle çok sevdim ki tüm benliğimle. Ruhum ve bedenim adeta sana taptı,sırf senin gülümsemen için dünyaları değil evreni yakardım ben, hala daha yakarım. Ama şımardım ve yeni tatlar arayışına girip uyuşturucu illetine bulaştım. Tabiki asla seni aldatmadım. Allah biliyor senin için bu illeti bırakmaya çalıştım özellikle sen öğrendiğinden beri..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilek Yıldızı (Wattys2015)
FantasyHerkes aslında mutlu olmam gerektiğini söylüyordu içten içe haklı olduklarını biliyordum ama yinede mutlu olamıyordum bir gün son defa diyerek dilek yıldızım'dan tekrar dilek diledim ve bütün hayatım bir anda değişti. Hemde asla düşünmediğim kadar...