Kararlar ve ilk dilekler

253 16 7
                                    

Onca ağrım sonunda geçti ve saati umursamadan yazdım sizin için umarım beğenir ve yazarınızı mutlu edip motive etmek için beğeni yorum falan atarsınız.
Bu bölümü RASGAR'a adıyorum onu çook öpüyorum!

Sakin kalmaya ve umursamamaya karar verdim.
'Tamam neyse ilk dileğim benim duymanı istemeyeceğim şeyleri duymaman, ikinci dileğim ise bildiğin gibi bana ruh eşimi bulman!'
Bana oldukça içten bir şekilde gülümsedi.
'Tamam bundan sonra duymamı istemeyeceğin şeyleri işitmeyeceğim.
Ama söylemedi deme 2. dileğin biraz zor çünkü ruh eşini bulsamda aşık edemem buna kimsenin gücü yetmez bildiğin gibi özgür irade diye birşey var.'
Duyduklarımdan sonra oldukça mutluydum çünkü hem artık utanç duymadan düşünce özgürlüğüm vardı hemde ruh eşimi bulmama yardım edeceğini söylemişti. Sonunda bende artık doğru kişiyi bulacaktım demek!
Gülümsedim ve, "Tamam o zaman 1. Dilek hallolduğuna göre ruh eşimi nasıl bulacaksın?"
Bana bakıp kaşlarını çattı.
"Tamam acele etme, insanlar ne demiş acele işe şeytan mı ne karışırmış ve anladığım kadarıyla bu kötü bir şey.
Bu hemen olmuyor biz bulana kadar gezeceğiz ve yakınımızda olduğunda hissedecem ama bir küçük sorun var 1.si eğer bensem ki sanmam bunu hissedemem 2. olarakta ruh eşin bir kişiden fazla olabilir."
Bunu dedikten sonra bana oldukça sıcak bir şekilde gülümsedi ve elini omzuma koyup hafifçe sıktı.
"Bana güvenmeni istiyorum ve sana söz veriyorum seninle işim bittiğinde oldukça mutlu olacak ve bana ihtiyaç duymayacaksın tabi çok küçük bir ihtimali var saymazsak o zaman bir daha yıldız olamam."
Son dediğinden bir şey anlamamıştım o küçük İhtimal neydi ve bir daha yıldız olamam derken ne demek istemişti?
"O küçük ihtimal bu süre içinde ikimizin birbirimize aşık olması işte o zaman senin bana her zaman ihtiyacın olur ve kuralları bildiğin gibi senin bana ihtiyacın olmadığında giderim.
Olduğun süre boyunca insan şeklinde yanındayım."
Buna sevinsemmi üzülsemmi anlamadım. Birbirimize aşık olmamız sorun olarak benim için görülmesede ben ona aşık olursam ve yıldızım olmazsa o istese bile gidemez ve bu ikimiz içinde acı verici olur. Nalet olsunki bu hiç aklıma gelmemişti!
Bu düşünceyle suratımı astım.
Önümde iki yol vardı ya çok mutlu olacak yada bu ikimiz içinde oldukça kötü bir hayat olacaktı her ne kadar 2. Seçenek ben ölünce onun rahatlayacağı anlamına gelsede.
Bu son düşüncemle kalbim sıkıştı.
Ve onun suratından anladığım kadarıyla oda benimle benzer bir histeydi umarım onu çağırmam ve sonucunda gelmesi bizim,benim için güzel bitmesiydi.

Dilek Yıldızı (Wattys2015)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin