MEDİA'DA ALEX'İN FOTOĞRAFI VAR. ;)
Kahvaltımızı hazırlamaya başladım.
Krep,sarelle ve çeşitli meyve sularıyla masamızı hazırlayıp Roman'ı çağırdım. İlk başta gayet sakin gelen Roman masayı görünce, "Tanrım gökyüzü adına çok acıkmışım!" Deyip masaya oturdu. Krepine çikolatayı sürmeden yiyecektiki durdurup krepine sürdüm. Eline aldı yemeye başladı ve birden bu çok güzel diyerek hızlıca bitirdi. Bende gülerken kendi hakkımı yiyordum ki Roman birden aa arkana bak oda ne dedi. Krepimi hızlıca tabağıma koyup arkamı döndüm.
Saniyesine tabağımdan krepimi aldı ve yemeye başladı!
Ben ise sinirlenmem lazımken gülüyordum. Resmen çocuk gibiydi, krepimi bitirdi, ardından meyve sularımızı içtik.
Hazırlanıp yola çıktık onunla etrafı gezmeye başladık o ise bir şeye konsantre olmuş benimle birlikte yürüyordu dayanamayıp sordum.
"Böyle kara kara ne düşünüyorsun Roman?"
Güldü ve, "Düşünmüyorum Emily ruh eşin buralardamı konsantre oluyorum.
Biliyorsun sonuçta bunun için geldik."
Doğru ya bu aklıma gelmemişti.
Bu böyle devam etti, akşama kadar gezmiştik ve sonuç 0'dı.
Eve gelince akşam yemeklerini yaptım,yedikten sonraysa yorgunluktan hemen uyuduk.
Sabah olmuş,uyanmış ve kahvaltılarımızı etmiştik yine yola çıkma zamanıydı.
Gezdik,gezdik ve gezdik taki hava kararıp akşam olana kadar.
Eve daha gitmek istemiyordum o yüzden yemeğimizi dışarıda yemeye karar verdik ve bilinen bir restorana gittik yemeğimizi ısmarladıktan sonra yerken birden Roman yemeği bırakıp sinirle kaşlarını çattı ve lanet okudu onu ilk defa böyle görüyordum.
Endişeli bir şekilde arkadaşça elini tuttum, gözlerinin içine bakıp ne olduğunu sordum biraz rahatlar gibi olunca rahatlamasını ve bana anlatmasını söyledim.
ROMAN
lanet olsun! O pislik dilek yıldızının burda ne işi var yine kuralları dinlemeyip kendi başına yeryüzünemi indi yani?! Üstelik Emily'nin ruh eşiydi! O kadar sinirliyken birden rahatlayıp gevşemeye başladım kafamı çevirdiğimde Emily elimi tutmuş bana ne olduğunu söylememi ve rahatlamamı söyledi neden bilmem ama beni bu rahatlatmıştı sakince ona döndüm ve her şeyi anlatmaya başladım.
EMİLY
Ne yani bu dilek yıldızıydı ve kuralları dinlemeden yeryüzünemi iniyordu?
Tamam ama Roman niye bu kadar gerilmiştiki?
"Roman kızma ama sen niye bu kadar gerildin o kuralları çiğnedi sen değil."
Bana baktı ve kaşlarını çatıp tıslayarak konuştu.
"Tek derdim bu değil! Alex ne hali varsa görsün benim derdim,onunla geçmişte bazı şeyler yaşadık ben ondan nefret ediyorum oda benden en kötüsüde o senin ruh eşin çıktı!
Bense şimdi onunla birlikte vakit geçirmek zorundayım ve inan bana bu durumdan nefret ediyorum yani o senin nasıl ruh eşin olabilirki ikiniz çok ama çok farklısınız!"
Şimdi ben üzülsem mi sevinsem mi bilemedimki! Ama sonuçta o benim ruh eşimdi şansımı denemeliydim üstelik yanımda Roman vardı o beni korurdu.
"Roman seni anlıyorum."
Ellerini tutup gülümsedim ve cümleme devam ettim.
"Fakat söylediğin gibi o benim ruh eşim ve ben ne olursa olsun şansımı denemeliyim. Ama sana değer veriyorum o yüzden her ne kadar yanında güvende de olsam eğer istemiyorsan gidebilirsin seni buna zorlayamam."
Roman gülümseyip elimi sıktı.
"Bende sana değer veriyorum ve sırf bu yüzden sen istemesen bile yanından asla ayrılmam sen çok saf,masum ve güzelsin ve emin ol ki her dilek yıldızı iyi değil tıpkı insanlar gibi."
Derin bir nefes aldı ve cümlesine devam etti.
"Ve ben senin dilek yıldızın olarak görevimi yapacağım. Senin onunla tanışmanı sağlayacak ve bu sürede güvende olmanı sağlayacağım."
Ardından kalkıp beni onun yanına götürdükten sonra Alex'in masasındaki sandalyeye oturdu tabiki bende öyle.
Ardından konuşmaya başladı.
"Merhaba Alex nasılsın? Sana 1 iyi 1' de senin için nasıl olduğunu bilmediğim bir haberim var tahmin ettiğin gibi ben bu güzel Emily'nin dilek yıldızıyım görevlerimden biride onun ruh eşlerini bulup seçmesine yardımcı olmak ve bil bakalım o kim? Bu arada ben onun dilek yıldızı olduğumdan sizinle beraberim yani birlikte bol bol yüzyüze geleceğiz."
Alex şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı ardından beni süzüp,
"Merhaba Emily nasılsın? Demek senin ruh eşinim öyleyse Roman'ı ekip birlikte vakit geçirelim sonuçta birbirimizi tanımamız lazım ne dersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilek Yıldızı (Wattys2015)
FantasíaHerkes aslında mutlu olmam gerektiğini söylüyordu içten içe haklı olduklarını biliyordum ama yinede mutlu olamıyordum bir gün son defa diyerek dilek yıldızım'dan tekrar dilek diledim ve bütün hayatım bir anda değişti. Hemde asla düşünmediğim kadar...