Yeni bölümü çizgiden itibaren yazdım canlarım... :)
ROMAN
Oda ne demekti şimdi?!
Adımı haykıracakta nedir!
Yoksa düşündüğüm şeyi yapmayımı planlıyor? Hayır asla buna izin vermem! O masum bir melek gibi onca zaman beni bekledi sonunda beni buldu ve şimdi benim geçmişte yaptığım bir şey için o cezalandırılırsa kendimi asla affetmem. Sakin olmalıyım hiçbir şey belli etmemeliyim zaten şuan Emily gözlerini kısarak bize bakıyor.
EMİLY
Bir şeyler dönüyor bu ikisinin arasında %100 eminimki düşünce yoluyla konuştular.
Neyse her ne kadar Alex'e kızgın olsam ve güvenmesemde onu tanımak,vakit geçirmek zorundayım.
"Hey Alex!"
"Efendim güzellik?"
Hay ben senin güzelliğinin!
"Sana bir şans vermeye yani seni tanımaya karar verdim ama Roman yanımızda olacak çünkü sana güvenmiyorum." Dedim ve ruh eşimle,yıldızıma baktım.
Ruh eşim sırıtırken, Roman kaşlarını çatmıştı.
"Elbette güzellik yarın parkta bululuruz bu arada cebini versene."
Ona cebimi söyledim ardından buluşacağımız parkı ve saati belirledik.
Hesabı ödedik ve gitmek için ayağa kalktık sonra birden Roman'ın eller benim belimdeydi Alex bana doğru gülümseyerek yaklaşınca belimdeki eller sıkılaştı.
Alex tam önümde durdu ve önüme düşen saç tutamını kulağımın arkasına itti ardından elimi alıp nazik bir şekilde öptü. Birden göz göze geldik, güldüğünden dolayı gözleri küçülüyordu birden olanlar oldu aynı anda gözlerimiz dudaklara kaydı.
Dudakları gerçekten çok güzeldi!
Birden Roman hırıltı çıkardı Alex ise kahkaha attı Lanet olsun düşüncelerimi Romana yasaklamadım en kötüsüyse Alex'e zaten yasak değildi !
Av! Tanrım Romanın eli belimi gerçekten çok sıkıyordu.
Yüzümü ekşittim Alex kaşlarını çattı ve birden Alex belimdeki eli çekti. Romana baktım oldukça sinirli görünüyordu, Alex ise oldukça keyifliydi. Gözlerimiz tekrar buluştu yine gözlerim onun dudaklara kayacakken kendimi tuttum bakmamalıydım ve düşünmemeliydim çünkü nedense Alex'in yanında düşüncelerimi geçtim kendimi kontrol edemiyordum.
Kafamın içinde iki ayrı ses belirdi.
Önce Roman sonrada Alex konuştu.
"Emily sakın kontrolünü kaybetme ve onu çekici bulayım deme! Hatta onunla görüşme bile!"
"Ah Roman bu ne stres rahat ol o benim ruh eşim merak etme ona zarar vermem. Öyle değilmi Emily? Bu arada dudaklarımın çok güzel olduğunu biliyorum istersen öpebilirsin ve kimse seni durduramaz Roman bile çünkü kurallara çok düşkündür önemli olan senin istemen ve mutlu olman."
Kafamda konuşmalarına ve onların laf dalaşına artık dayanamayacaktım.
"Yeter ikinizde susun! Roman eve gidelim uykum var ve Alex yarın görüşürüz!"
Böylece veda ettikten sonra eve gittik duş aldıktan sonra uyuduk.
Bugün bazı şeylerden emin olmuştum.
1-Alex'e güvenmiyordum ama Roman gibi ona da nedensiz bir biçimde metal mıknatıs misali çekiliyordum.
2-Roman'la Alex'in arasındaki sorunu çözmeliydim en azından birbirlerini öldürecekmiş gibi bakmalarını durdurmalıydım.
---------------------------------------------
Sabah olmuştu kahvaltımızı edip Alex ile konuştuk 1 saat sonra parktaydık.
Romanla birlikte parkta Alex'i bekliyorduk.
Alex 10-15 metre uzaklıkta göründü ve ben ne olduğunu anlamadan ayaklarım ona doğru gitmeye başladı şimdi aramızda mesafe yok denecek kadar azdı. Elimi yine nazik bir şekilde öptü ve benim koluma girdi.
Ardından Romana doğru yürüdük.
Yıldızıma bakınca oldukça gerilmiş ve sinirli görünüyordu biz yaklaşır yaklaşmaz beni ondan uzaklaştırıp Alex'e bağırmaya başladı.
"Ona karşı güçlerini kullanma Alex!
Ne o yoksa güçlerin olmadan seni çekici bulmayacağınımı düşünüyorsun?! Bunu yapmayı kes yoksa seni gökyüzüne sönmüş bir yıldız olarak gönderirim!"
"1 dakika şimdi sen benim üstünde çekici gücü falanmı kullanıyorsun? Yani bütün bu seni öpme isteği bundanmıydı? O zaman Roman sen niye yapıyorsun?! Sizin derdiniz ne?!
Yeter benden bu kadar dilek milek dinlemem ben gidiyorum!"
Roman ve Alex aynı anda bağırıp kolumu tuttular.
"Hayır gitme!"
"Evet gitme zaten gitsende ben burda kalmak zorunda kalacam çünkü hala bana ihtiyacın var."
Omuz silkip "Umrumda değil! Ama illa gitmememi istiyorsanız Alex şu çekicilik gücünü kullanma Roman sende! Ve ikinizde iyi geçinin en azından benim yanımda yoksa giderim!"
İkiside tamam anlamında kafalarını salladılar.
"Tamam o zmn hadi oturalım ve Alex'le birbirimizi tanıyalım."
Roman birden sırıtarak kolumu tuttu.
"Ben senin üstünde çekici gücümü kullanmıyorum ilk görüştüğümüz zamanı saymazsak sen beni kendiliğinden çekici buluyorsun :D"
Dediklerini duymamazlıktan gelip kolumu ondan kurtardım o ise ardımdan kahkaha attı.
Masalarımıza oturduk ve ben uzun zamandır sormak istediğim soruların ilkini sordum.
"Alex senin Romanla olan derdini öğrendim ama kafama takılan şey dünyaya gelmeye devam etmişken niye sevdiğin kızla aşk yaşamaya devam etmedin?"
"Çünkü bu kuralcı piç yüzünden uzun yıllar dünyaya geri dönemedim döndüğümdeyse Ally evli ve çocukluydu onunla konuşup herşeyi anlattığımdaysa artık bana aşık olmadığı ve hayatından gitmem gerektiği gerçeğiyle yüz yüze geldim!"
Tamam şimdi düşmanlıklarını anladım ve ne yazik ki Alex haklıydı Roman çok kötü bir şey yapmıştı resmen Alex'in kalbini yerle bir etmişti!
Romana kaşlarımı çatarak baktım oda bana bakınca suratını astı.
"Roman üzgünüm ama Alex sana düşman olmakta haklı resmen onun aşkını ve kalbini yerle bir etmişsin.
Kurallar bu kadarmı umrunda yani?"
Alex dikkatle ona baktı ardından Roman konuşmaya başladı.
"Olan oldu pişmanmıyım evet ama yine olsa yine kurallara uyarım."
"Ne yani kurallarda işin bitince beni öldürmek olsa onudamı yapardın?!"
"Saçmalama öyle bir kural yok olmazda!"
Şu an ona inanamıyorum olsa yapardı demekki baksana hayır bile demedi!
Gözüm Alex'e kaydı üzgün ve düşünceli görünüyordu. Demekki yaşananlar hala onu üzüyordu ve bu benim içimi burkmuştu.
onun ellerini tuttum ve bana bakınca içten bir şekilde gülümsedim.
"Alex üzülme olan olmuş demekki kaderde yokmuş ve Roman'a olan düşmanlığını anlayıp haklı bulsamda yinede oda iyi biri sadece saçma ve takıntı derecede kural takıntısı var ama hala dediklerimde ciddiyim en azından benim yanımda iyi geçinin tamammı?"
Alex iç geçirip buruk bir gülümsemeyle konuşmaya başladı.
"Tamam senin için dediklerini yapacam ve sana bir şey itiraf edecem aslında bir daha insanlarla özellikle bir kızla muhattap olmak istemiyordum ve seninle vakit geçirmemin 2 nedeni vardı.
1. Olarak Romanın sana değer verdiğini anlamıştım bu yüzden seni kendime aşık ederek ona ihanet etmeni sağlayacaktım böylelikle intikam alacaktım.
2. Olaraksa sen Ally'e inanılmaz şekilde benziyorsun ve senin yanında olmak onun yanında olmak gibi hissettiriyor.
Beni affedebilecekmisin intikam işini bıraktım artık tek istediğim yanında olmama izin vermen."
Elimi ondan çektim dediklerine inanamıyordum ikisi hakkında çok şey öğrenmiştim ve Alex beni kullanmak istemişti Roman yüzünden ama onu yinede affetmeliydim çünkü gerçekten pişman görünüyordu zaten eğer bir yanlış yaparsa en kötü ihtimalle benden uzak durmasını dilerdim bu yüzden ayağa kalkıp sarıldım ardından kulağına fısıldadım.
"Seni affediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilek Yıldızı (Wattys2015)
FantasyHerkes aslında mutlu olmam gerektiğini söylüyordu içten içe haklı olduklarını biliyordum ama yinede mutlu olamıyordum bir gün son defa diyerek dilek yıldızım'dan tekrar dilek diledim ve bütün hayatım bir anda değişti. Hemde asla düşünmediğim kadar...