⚜15. kapitola Musíme přežít věčnost spolu

37 2 4
                                    


A tak nakonec museli Jindřich s Annou i když nechtěli přežít tuto věčnost která jim byla přidělená spolu.

A i když se napřed tak trochu nemohli vystát, tak se museli naučit že pokud chtějí spolu po dobu této věčnosti vycházet, takže spolu budou muset mluvit a že se budou ať chtějí nebo ne muset vzájemně respektovat.

I když hádky mezi nimi byli napřed na denním pořádku, tak ale vždy se každá voda dokáže zklidnit a oni pochopily že i v jejich případě tomu prostě nemohlo být jinak.

Protože teď byli odkázaní jeden na druhého a jen spolu mohou toto prokletí které jim připravil osud přežít, protože jen společná sila je mohla dovést dál.

A tak dál sledovaly nástrahy a pády jejich rodu a netušily zatím že jednou jejich dcera Elizabeth kterou spolu měli povládne celé Anglii jako poslední Tudorovská královna, protože po její smrti bude jejich tolik slavnému rodu který založil Jindřichův otec konec.

Tak společně jim nezbývalo nic jiného než své děti z povzdáli jen sledovat a doufat že si během své vlády o Anglii dobře a náležitě povedou, a že je už stejně tak jako jejich děti nikdy nic zlého nepotká.


-----------------------------------------

Tak a tohle už byla poslední kapitola mého příběhu, tak a zazvonil zvonec a i téhle věčné pohádky byl jednou konec.

A já jen doufám že jste si tento příběh opravdu a náležitě užily.

Věnováno @tynkaa19, @Whitewolza73 a @sunnylight1234, ale i všem ostatním kteří si přečetli tento příběh.

I když v první řadě bych tento příběh chtěla věnovat hlavně sobě, protože jsem si jeho psaní opravdu náležitě užila. Jelikož Tudorovci patří k jedním z mých velice oblíbených historických tématu.


A ještě tu mám pro vás jednu písničku která se myslím podle mě k tomuto příběhu opravdu skvěle hodí. Je od talentované zpěvačky Alžběty Kolečkářové a myslím že k ní už není co dodat, však si jí poslechněte sami.  

A tohle je už bohužel opravdu konec a já jako vždy se na vás budu těšit opět u nějakého dalšího mého příběhu.

Vaše kresji0007 :)

A doufám že na mě nikdy nezapomenete❤


A tohle je už opravdu všechno, budu se na vás těšit zase příště .°)

VěčnostKde žijí příběhy. Začni objevovat