"Efken Yavra."

2.5K 120 22
                                    

"Sikeyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sikeyim.." dedim fısıldayarak ve yavaş yavaş gelen bilincimle gözlerimi araladım.

Neresiydi burası? Aklıma gelenlerle hızlıca ayağa kalkmaya çalıştım ama bileklerimde hisettiğim baskı izin vermediğinde hızlıca oraya döndüm.

Zincir? Hangi teröristi beni kaçıran?

"Ulan ben kafamı sikeyim.." intikam gözümü bürüdüğü için aptallık yapmıştım.

Etrafıma baktığımda buranın beyaz bir oda olduğunu gördüm, eşyalar yeniydi ve aslında oldukça normal bir odaya benziyordu fakat bakarken midemin bulanmasını engelleyememiştim.

Her taraf beyazdı tıpkı bir akıl hastanesi gibiydi.

Zincirlerden kurtulmaya çalışırken aniden kapının açılması ile oraya döndüm ve giren benden bir kaç yaş küçük genç ile kaşlarımı çattım.

Erkan Bey'e benzerliği ile iyice gerildiğimde göz göze geldik ve gülümsedi hatta dışarıya koşarak çıktı ve bağırdığını duydum.

"Hey! Abim uyanmış." diyen sesini duyduğumda dişlerimi sıktım, bu ne sikim? Ne abisi lan?

Zincirleri zorlarken aniden odaya giren insanlara şokla baktım, Yavra ailesiydi bunlar hassiktir.

Zümrüt hanım bana doğru gülümseyerek geldiğinde sinirle ona doğru atılmaya çalıştım, öldürecektim hepsini.

Ellerim zaten kan içindeydi ve daha fazla kan elimin kiriydi.

"Günaydın oğlum, sonunda ait olduğun yerdesin yani ailenin yanında." dediğinde hızlıca bağırdım.

"Siktir lan! Ne ailesinden bahsediyordu? Peşimden gelmeyeceklerini mi sanıyorsunuz, ben bir askerim." dediğimde hafif gülümsemesini korudu ve ellerini saçıma doğru uzatmaya çalıştığında kafamı geriye çektim.

"Ölü bir askerin arkasından gelmezler ki." dediğinde şokla ona baktım, ölü mü?

Bir kahkaha patlattım sinirden "Anlaşılan şizofreniniz ilerlemiş farkındaysanız ben ölü değilim." dediğimde o sırada Erkan Bey'in aniden açtığı projeksiyon ile oraya döndüm.

"Yüzbaşı Zemheri Göktürk arabasında ki bombanın patlaması üzerine şehit olmuştur."

Ne?

Hepsi gülümseyerek bana bakıyordu ben ise şok ve dehşetle haberlere bakıyordum.

"Ulan orospu çocukları, sizi öldüreceğim andım olsun." dedim ve bileklerimin acısını umursamadan onlara doğru gitmeye çalıştım ama yine zinciler beni tuttuğunda öfkeyle soluk soluğa onlara baktım.

"Hayattımı mahvettiniz, annemi elimden aldınız o da yetmedi beni tutsak ediyorsunuz şimdi ise mesleğimi, tek hayat amacımı elimden alıyorsunuz." dedim bağırarak o sırada Erkan Bey'in konuşması ile sinirle ona döndüm.

Zemheri | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin