Okuduğunuz için teşekkürler, oy ve yorum atmayı unutmayın.
-Yazar'dan-
Arabayı sürerken hâlâ inanamıyordu yanında ki adamın gerçek olduğuna diğer adam ve kaçamak bakışlarla arkadaşına bakıyordu.
Zemheri iki bacağı arasında tasmasını sertçe tuttuğu Aktaz ile bir yandan bacağını salıyordu ve yolu izliyordu.
"Evine ve yatağına türk bayrağı sermiştik." dedi Murat aklına gelen görüntüler ile hüzünle gülümserken.
Zemheri istemsizce karşısında ki adama burukça tebessüm etti ve en sonunda vardıklarında nöbetçi askerin şaşkın bakışları altında geçtiler.
Tam o sırada timdeki diğerleri çardakta çay keyfi yaparken Murat'ın arabasının geldiğini gören Adem diğerlerini dürttü ve merakla oraya baktılar.
Halil rahatça çayını içerken Murat'ın arabasından inen Zemheri ile çayını püskürttü ve boğazında kalan çay ile öksürmeye başlarken herkes şokla Zemheri'ye bakıyordu.
Hızla ayaklandıklarında Berat yani timin tıpçısı konuştu "Tövbe yarabbim, hortlamış herif." dedi ve Muratlara yürüdüklerinde Murat elini kaldırarak onları durdu ve hızla içeri geçtiler.
Onları görenler duraksıyor ya da besmele çekerken Zemheri pek şaşırmıyordu zira kendisi ölü biliniyordu.
En sonunda Albay'ın odasına geldiklerinse kapıyı çaldılar ve içeriye geçtiklerinde Albay bile duraksayarak onlara baktı.
"Asker! Noluyor burada?" dedi Zemheri'yi süzerek ve Murat tekmil vererek hızla konuştu.
"Ben de bilmiyorum Albayım ama Zemheri ölmemiş ve tutsak edilmiş." dedi Murat dürüstçe.
"Göktürk anlat." dedi Albay kaşlarını çatarak ve Zemheri her şeyi anlatmaya başladı.
"En sonunda da Murat asteğmen ile karşılaştık komutanım." dedi derin bir nefes alarak ve Albay düşünceli bir şekilde ona baktı.
"Bunu üstlere bildireceğim ve o zaman senin akibetine karar vereceğiz şimdilik askeriyede kalacaksın, seni tekrar görmek güzel asker." dedi ve dudağının kenarı çok minik bir şekilde kıvrıldı.
"Sağolun komutanım." dedi Zemheri ve Murat ile asker selamı vererek çıktılar.
Çıktıklarında onları karşılayan tim ile Murat hızla olayları anlatmaya başladı.
"Vay be.." dedi Sehit şok olmuş gözlerle hepsi Zemheri'ye bakıyordu, en sonunda Adem'in kalkması ile ona döndüler.
Adem hızla dışarı çıkıp geri geldiğinde elinde bir maske ve kamuflaj vardı, Zemheri oldukça dikkat çekiyordu bu yüden bunlara ihtiyaç vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zemheri | Tamamlandı
Novela JuvenilYüzbaşı Zemheri Göktürk. Bir gün birileri bebeklerin karıştığını iddia ederse nolur?