"Mavi kelebekler döndüler."

1.7K 112 8
                                    

İyi okumalar dilerim.

"Komutanım, ne zaman bulacağız onları?" dedi Adem sakin bir şekilde bana bakarken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Komutanım, ne zaman bulacağız onları?" dedi Adem sakin bir şekilde bana bakarken.

Hepsini süzdüm, yorgun değilerdi sadece hemen enselerine inmek ve diğerlerini kurtarmak  istiyorlardı.

Timle birlikte basılan sınır köylerindeki çocukları kurtarmak için gelmiştik fakat hâlâ yeri belirlenememişti.

"Şimdi olmaz, yerleri daha tespit edilmedi." dedim sakince ve en sonunda ateşe bir kaç çalı çırpı attıktan sonra geri kalanına döndüm.

"Uyuyun beyler daha vaktimiz var." dedim sakince ve silahımı elime alarak duvara yasladım sırtımı.

Diğerleri de fazla bir şey itiraz etmeden hızlıca yattılar ama biliyordum ki en ufacık çıtırtı da uyanacaklardı.

Dışarıya çıktım ve gökyüzüne baktım, yıldızlar dağlardan daha güzel gözüküyordu.

O an çalılardan gelen çıtırtı ile hızlıca siper alarak çalıya nişan aldım.

Tam çalı iyice hareketlendiğinde vurmak için hazırlanırken aniden karşıma çıkan köpek yavrusu ile derin bir nefes aldım.

Etrafın güvenliğine emin olmak için köpeği izlerken o ise anlaşılan açlıktan ve soğuktan dolayı mağaraya bakıyordu ama tereddüteydi.

Kayanın dışına çıktım ve sakince mağaraya doğru yürüdüm o an köpeğin düşen kulaklarına gülümsedim.

Daha 4-5 aylık olduğu için tam olarak kulakları bile dikleşmemişti ve oldukça tatlı gözüküyordu.

Konservemi açtıktan sonra dışarı çıktım. Yavaş yavaş köpeğe yaklaştım ve diz çökerek konserveyi mağaranın ağzına yakın bir yere döktüm.

Elimi uzattığımda kulaklarını eğerek kuyruğunu salayarak geldiğinde hafifçe başını okşadım ve yemeğini yemesini izlerken gülümsedim.

Oldukça acıkmış olmalıydı ki her tarafı yemek olmasına rağmen hâlâ yemeğe devam ediyordu.

Yemeği bittiğinde yanıma yaklaştığında kulaklarını okşadım.

"Nereden geldin sen?" dedim fısıltıyla çünkü bir alman kurdunun bu dağda ne aradığını anlamamıştım.

Yere yatarak şımarıkça bana kuyruk salladığında gülümsedi, bu sırada bir kız olduğunu da öğrenmiştim.

Aniden ayrılarak geldiği orman tarafına dönmesi ile kaşlarımı çattım o ise ısrarla küçük küçük havlayarak ben ile ormana arasına koşup duruyordu.

"Seni takip mi edeyim?" dedim o ise sadece elimi hafifçe yaladıktan sonra yine orman tarafına koştu.

Bir anda direkt gitmesi ile kaşlarımı çattım ve diz çöktüğüm yerden kalkıp köpeğin gittiği yola bakmaya başladım.

Zemheri | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin