İyi okumalar dilerim, oy ve yorum atmayı unutmayın <3
Titreyen ellerime bakarken yutkundum ve içimde yanan öfkemi bastırmaya çalıştım.
Vücudumun her zerresi titriyordu nefretten, gecenin ikisi gibiydi saat ve biliyordum ki herkes uyuyordu.
Uyanmamın sebebi saçma bir rüyaydı ama o kadar gerçekçiydi ki ellerimden çekemiyordum bakışlarımı.
Rüyamda ise ellerim ve üstüm kan içindeydi ama rahatsız değildim tam tersine önümde yatan cesede benzini dökmüş ve cebimden çıkardığım zippo ile yakmıştım.
O kadar rahattım ki ağzımda ki sigara ve kan damlalarına alışık gibiydim, içimde bitmek bilmeyen bir öfke vardı.
Ben katil miydim?
Bunun düşüncesi ile uykum gitmiş ve yerini derin sorular gelmişti ama cevaplar yoktu.
Belki de bu yüzden nefret ediyordu babam benden çünkü bir katildim ve o da tiksiniyordu benden.
"Hayır eğer katil olsaydım hapiste olurdum o zaman kimse bilmiyor değil mi?" diye fısıldadım karanlık odaya sanki bir cevap gelecekmiş gibi.
Rahatlıkla gülümseyerek arkama yaslandım bu düşünce ile ama asıl anlamadığım nokta neden cinayet işlediğimdi.
Cevapları ararken güneşin ilk ışıkları beni selamladı ve bende ayağa kalkıp vücudumu gerdim.
"Anlamıyorum, neden unuttum her şeyi?" dedim hâlâ yükselen güneşe bakarak ve lavaboya doğru yürüdüm.
Dünkü ayna vakasından sonra pek bakmak istemesemde yine de yüzümü süzdüm ama aklım başka yerlerdeydi.
Hiçbir şey demeden işlerimi halledip kıyafet odasına geçtim ve bu sefer rahat giyinmek için bir tişört ve eşofman çıkardım.
Zaten tüm günümü evde geçirecektim, neden resmi giyinmeliydim ki?
Üzerimde ki tişörten kurtulduğumda tekrar yaralı bedenime baktım tiksinircesine ve hızla diğer tişörtü üzerime geçirdim.
Vücudumda ki yaraları hatırladıkça yeniden titreyen ellerimi yumruk yaptım ve aynada kendimle yüzleştim.
"Ben bu değilim." dedim ve başım dik bir şekilde kendime baktım sonrasında ise dışarıya çıktım.
Kapıdan çıktığımda aşağı mutfağa inmek için merdivenlerden yavaşça indim ve mutfağa geldim.
Mutfak oldukça ferah ve genişti ayrıca beyaz ve siyah ağırlıklı renkler vardı.
Buzdolabını açtığımda raflarda olan meyve suyundan bir tane çıkararak 15 dakika sonucu bulduğum bardağa döktüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zemheri | Tamamlandı
Novela JuvenilYüzbaşı Zemheri Göktürk. Bir gün birileri bebeklerin karıştığını iddia ederse nolur?