"Dayan asker, ölmen yasak."

24.5K 643 163
                                    

Ayaz'dan sonra kitapları saldığımı biliyorum, Adin'de pek içime sinmiyor bu yüzden yazasım gelmiyor fakat Zemheri benim için farklı olacağını hissettiğim bir kitap ve umarım böyle olur.

İyi okumalar, oy ve yprum atmayı unutmayın.

Bölüm şarkısı: Yarım kalan Sigara.

İnsan hayattı aslında oldukça basitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnsan hayattı aslında oldukça basitti.

Bir mermi, kaza, savaş, hastalık her şey canınızı alabilirdi, insanları hayatta tutamazdınız.

Öylece ellerinizden kayıp giderdi bazen ve siz öylece dururdunuz bazem çabalardınız ama tıpkı kum taneleri gibi dökülürdü avuçlarınızdan hayatlar.

Belki tanrı böyle istiyordu? Bilemezsiniz fakat tek bildiğiniz şey şudur; insanları hayatta tutamazdınız.

Aramızda 50 adım var, kayaların arkasındasın ve kanıyorsun.

Hissediyorum avuçlarımdan kayıp giden hayattını ama hayatta kalmalısın.

"Koruma ateşine alın beni." dedim bağırarak ve yanına geldim, şimdi önümdesin yanımda timin tıpçısı var.

Ellerinde kanlar var ama çabalıyoruz ikimizde sanki çok uzakta gibi hissediyorum ama gerçek burası.

Gerçek acıtıyor Ali.

"Dayan asker, ölmen yasak." dedim sert sesimle bir sesle ağzımdan buharlar çıkarken gözlerini bana çevirdin.

"Bize her şey yasak zaten komutanım." dedi gülerek gözleri dolarken ben ise sinirle elimde ki silahın şarjörünü değiştirdim.

"Komutanım eğer ölürsem anneme söyleyin, mutlu o diye." dedi gözleri ağzından hafifçe kan gelirken.

"Bunu sen söyleyeceksin asker ben değil." dedim gözlerine bakarak inançla.

İnancımı yıktılar zira ağzından daha fazla kan gelirken hâlâ gülümsemen beni de yıktı.

"Komutanım, sizinle aynı okulda okumak ve aynı timde olmak.. çok güzeldi." dedi.

Ali ile çocukluğumuzdan beri tanışırdık harp okulunda aynı koridorlarda yürümüş, aynı yemekleri yemiş ve aynı dağlarda sabahlamıştık.

"Ali, kardeşimsin oğlum sen benim daha ölemezsin." dedim içimde ki sinir ve üzüntüyle o ise gözleri kısıldı hafifçe.

"Tıpçı bir şey yap!" dedim bağırarak o ise elinden geldiğince kurtarmaya çalışıyordu Ali'yi.

Kayıyor hayattın ellerimden Ali.

"Tıpçı ve diğerleri, hepiniz hakkınızı helal edin ve hepinizi çok değerlisiniz. Komutanım, kardeşim sen de hakkını helal et." dedi ve gözlerinden yaş aktı sonrasında ise donuk gözlerle bana baktı.

Zemheri | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin