Hiç olmayacak kişinin Rüya 'yı bulması, zaten başı ağrıyan Jülide 'nin daha da kötü hissetmesine sebep olmuştu.Rüya, elinde bebeği ile koltukta otururken, Memduh Bey elindeki kahvesini Jülide 'yi böyle bir vaziyette yakalamış olmanın verdiği keyifle içiyordu.
" Ziyaretinizi neye borçluyuz?"
" Dur canım kahvem bitsin, öyle. "
" Belma Hanım,sizi bekliyorum. " Jülide on dakika önce haber vermiş olmasına rağmen Belma hâlâ gelmemişti. Telsizden bir cevap alamamıştı.
" Otorite eksikliği." Memduh Bey, memnun bir vaziyette fısıldamıştı. Tabii bu fısıldama Jülide 'nin duyacağı şekildeydi.
" Ayşin Hanım, Belma Hanım on dakika önce geleceğini söylediği halde yok. Bir bakar mısınız!"
" Tabiki müdürüm bakıyorum. "
" Evet, vaktim yok ne için geldiniz?"
Memduh Bey, fincanını bırakıp konuşmaya başladı. " Burada kalan hükümlülerin aileleriyle iletişim kuramazsın. Yeni icatlar çıkarma. "
" Bu muydu? Neden bunu kendinize dert edindiniz? Çok rahatsızlık duyduysanız, gidin beni şikayet edin. "
" Jülide! " Memduh Bey, Rüya 'nın yüksek sesten irkildiğini anlayınca ses tonunu alçalttı.
" Saçma sapan davranma. Bir devlet memuruna yakışan hal ve tavırlarda bulun. "
" Bittiyse lütfen. " Jülide, ayağa kalkıp ofisten çıkması için kapıyı işaret etti.
Memduh Bey, kapıya yöneldiğinde telsizden bir ses duyuldu.
" Müdürüm! Belma amirim merdivenlerden düşmüş!"
" Ne! " Memduh Bey,kapıyı açıp çıkarken, Jülide 'de daha fazla haber almaya çalışıyordu.
" Müdürüm, doktor burada ambulans çağırdık şimdi. "
" Durumu nasıl?!"
" Bilinci yerinde değil. "
" Geliyorum! " Jülide, ofisten çıkacaktı ki Rüya 'nın orada olduğunu hatırladı.
" Rüya, sen burada otur tamam mı, anneni alıp geleceğim." Jülide, kapıdan çıktığında karşısında Tuğçe 'yi gördü.
" Müdürüm !" Tuğçe ağlıyordu.
" Sakin ol Tuğçe. Bizim binada mı?"
" Evet. " Tuğçe merdivenleri işaret etti.
" Hay Allah oradan nasıl düşmüş?" Jülide, hızlı adımlarla alt kata indiğinde yerde kanlar içinde yatan Belma'yı gördü.
" Müdürüm dikkat edin! " Jülide, merdivenlerden bir adım atmıştı ki ayağı kaymıştı.Hemen korkuluklara tutunmuştu.
Korkuluklara tutunarak aşağı inerken ambulans görevlileri de içeri girmişlerdi.
" Ayşin, ne olmuş? Nasıl olmuş?"
" Valla müdürüm, siz bakın deyince ben de önce diğer bina sonra da buraya geldim. Bir baktım burada yatıyor. Tuğçe, sizin yanınıza gelmek için çıktığında merdivenlerin kaygan olduğunu söyledi. Deterjanlı kalmış olabilir. "
" Hay Allah! Durumu nasıl?"
" Geçmiş olsun. " Memduh Bey , ortamı biraz inceleyip çıkış kapısına doğru yürümeye başlamıştı.
" Kolda kırık var. " Sağlık görevlileri, Belma 'yı kontrol etmeyi sürdürüyordu.
" Başta açılma var ama derin değil. Hastanın bilinci yerinde değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demir Duvarlar
Mystery / Thrillerİstanbul E tipi cezaevine yeni atanan Jülide'nin tek ideali cezaevi sakinlerinin hayatlarına dokunmaktı. Onları toplumdan izole etmeye çalışan her olgunun karşısında durmaya çalışıyordu. Birbirinden farklı hikayelere sahip bu kadınların ona güvenme...