6.Bölüm:Eski Bir Tanıdık

19 7 9
                                    

Beni içine çeken bu girdaba karşı koymaya çalışıyorum. Her geçen saniye boşa çaba sarf ettiğimi anlıyorum. Burası her geçen gün çekilmez bir hâl alıyor. Kavgalar, gürültüler buna nasıl dayanılır?Sinirlerine hakim olmak her geçen gün daha da zorlaşıyor.

" Kafamda hâlâ çatal,kaşık sesi var. "
Seda, kafasını yastıktan zor şer kaldırdıktan sonra, gözlerini açmaya zorluyordu.

" İşe yaramış olsa bari. "

" Belma'nın hali neydi peki?" Yağmur, defteri yatağının altına koyduktan sonra kadınların yanına katılmıştı.

" O da ayrı dert. Hoşuna gitti zaar. Neden acaba?"

" Vardır bir plânı."

•••

" Aynen böyle oldu Jülide Hanım. Geç oldu diye size haber vermedim ama ne yapmamızı istersiniz? Soruşturma açalım mı?"

" Gerek yok. Bugün görüş günü. Bugünü atlatalım. Ben, kendi yöntemlerimle onları eğitirim. Şimdi çıkabilirsiniz , görüşe hazırlanın." Jülide , gözlüğünü düzelttikten sonra elindeki dosyaları incelemeye dönmüştü.

Havanın sıcaklamasıyla birlikte , görüş açık alanda yapılacaktı.

" Hazırsanız bahçeye çıkıyorsunuz. Sadece ailesi İstanbul ve çevre illerde olanlar geldi. Ona göre. "

" Hadi iyi görüşler size. " Kadriye kağıt kalemiyle bir köşede oturuyordu.

" Sen nereye Hale?"

" Doktora, gidiyorum. " Hale, Göksun'un önünden hızlıca çıkıp gitmişti.

Hale, Tuğçe sayesinde boş bir odada görüşeyeceği kişiyi bekliyordu. Kapı açılınca karşısında takım elbiseli adamı gördü.

" Merhaba. "

" Merhaba, merhaba. Çok vaktim yok. Neymiş bu önemli olan şey?"

" Memduh Bey, Göksun hiç olmayacak kişilerle arkadaşlık ediyor. Biri var, bu aralar çok samimi onunla. Fakat onunla ilgili iyi şeyler duymadım."

" Öyle mi? Hangi suçtan burada?" Adam kaşlarını kaldırmış merakla Hale'yi dinliyordu.

" Uyuşturucu kaçakcısı ama başka şeyler de var. Hiç hoşunuza gitmeyecek şeyler."Hale, Göksun ve Kadriye 'nın yakın olmasına izin vermeyecekti.

" Nedir?"

" Kendisi örgüt üyesiymiş ben öyle duydum. Buraya onu görmeye gelenler de pek tekin tipler değil. "

" Anladım. Teşekkür ederim bilgilendirmen için."Adam cebinden çıkarttığı zarfı Hale'ye uzattı.

" Bunu kapıdakine ver. "

Kadınlar ,kapıdan çıktıklarında kendilerini ziyarete gelenleri çabucak arayıp bulmuşlardı.
Göksun, ileride onu bekleyen kişiyi görüp üstüne başına çeki düzen vermişti.

" Hoşgeldin. " Adamın otur işaretiyle, karşısındaki sandalyeye oturmuştu.

" Geçen gün yanıma geldi. Senin ve arkadaşının dosyası dikkatini çekmiş. Dikkat çekecek bir şey mi yaptın?" Göksun hızlıca başını salladı.

" Ayağını denk al Göksun! Dikkat çekecek bir şey yapma. Akıllı dur. Saçma sapan insanlarla arkadaşlık etme. Senin her haberin bana geliyor."

" O ne demek? Ben bir şey yapmıyorum ki."

" Ben orasını bilmem. Bir arkadaşın var işte neydi adı?" Adam, elini şıklatıp ismini hatırlamaya çalıştı.

" Hale mi?"

Demir Duvarlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin