Sunshine @ksun-xyz
Sleeping baby 💖✨🦋
Polubienia 853| Komentarze 452
Wonnie @jungwonieee_04
Oooo, jak uroczo 🦋💕
» Sunshine @ksun-xyz
(◍•ᴗ•◍)✧*。Sola ^-^ @solasol_
Oooo, super 🙃😏
» Sunshine @ksun-xyz
😐🤨Hanbin-ah @hanbin-cutie
Chciałbym tam być...
MÓJ SHIP SIĘ SPEŁNIA 🙂🥳🙃😌😍🥰🥰😌😌🙃😏🥳☺️🌝
» Sunshine @ksun-xyz
Możesz wpaść za godzinę :)
» Wonnie @jungwonieee_04
Ja też mogę? 💛
» Sunshine @ksun-xyz
JasneHee @hee._.seung
Awww 😻
» Sunshine @ksun-xyz
Jest taki uroczy kiedy śpi 😻💖Nikt @wonchae.inlove
Nikt nie zadał tego pytania, więc ja je zadam. Czemu Niki ma na sobie maseczkę?
» Sunshine @ksun-xyz
Bo mu ją założyłem 🤭 Jakby się czepiał, że robię mu zdjęcia bez jego wiedzy 😂Pokaż więcej komentarzy
Sunoo wyłączył telefon i spojrzał na młodszego chłopaka. Wyglądał tak niewinnie i spokojnie, kiedy spał. Brunet nie wiedział jak wyglądają anioły, ale był pewny, że przy Rikim wyglądały by okropnie. Nagle się zawiesił. „Czemu tak o nim myślę? Czemu wyobrażam sobie go jako kogoś więcej niż przyjaciela? Czy ja jestem w nim zakochany?". Takie myśli towarzyszyły mu kiedy drzwi od pokoju otworzyły się.
- Niki śpi? - zapytał jego tata, wchodząc do pokoju. - My już będziemy iść, a wy możecie kogoś zaprosić. Będziemy około jedenastej w domu.
- Przyjdą Jungwon i Hanbin, myślę, że zmyją się wcześniej.
- Bawcie się dobrze...A, i jeszcze jedno. Uroczo wyglądacie razem - wskazał ręką na Rikiego, wciąż śpiącego i nie świadomego co się dzieje. Wyszczerzył się i wyszedł.Trzask drzwi obudził blondyna. Powoli otworzył oczy i spojrzał na Sunoo, który był jeszcze zaróżowiony. Mruknął coś nie zrozumiałego i usiadł prosto.
- Coś...się stało?
- Mój tata przyszedł i... - westchnął. - To kolejna osoba z serii "Kiedy będziecie razem". Za pół godziny przyjdą Jungwon i Hanbin.
- Twój tata też mas shipuje? Powinni wszyscy założyć jakąś grupę. On, Jungwon, Hanbin, Sola, Konon i chyba też moja mama. Tak wyglądała jak mówiłem, że idę do Ciebie. - zaprezentował minę, a Sunoo parsknął śmiechem. Przez chwilę po prostu patrzyli na siebie, aż w końcu starszy wyciągnął telefon i pokazał mu zdjęcie, które wrzucił na Instagrama.
- Czemu mam tu maseczkę? A teraz nie mam?
- Włożyłem na wszelki wypadek, jakbyś miał coś przeciwko. Wiesz o co mi chodzi?
- Daj spokój, nie musiałeś. Ale udało Ci się to zrobić bez budzenia mnie?
- Tak, spałeś bardzo głęboko... Chodź pójdziemy zobaczyć czy mamy wszystko na przyjście chłopaków.Krótko, ja wiem, ale jedno słowo - szkoła. 7-9 listopada mnie nie będzie, bo będę w Warszawie i nie możemy korzystać z telefonów do innych celów niż robienie zdjęć i słuchanie muzyki.
Jake atakuje mi listę wreckerów 😶
Dzisiaj latałam po całej szkole na przerwie przed kartkówką, nie nauczyłam się i mam 3+ ✌️
CZYTASZ
I need the light || Sunki ✓
FanfictionSunoo nagle nabrał ochoty, żeby napisać do pewnego blondyna. Chciał go lepiej poznać. Wydawał się być chłodny jednak kiedy postawił pierwszy krok, zrozumiał, że pozory mylą. Zdjęcie z okładki pochodzi ze strony: https://twitter.com/enhypenweverse/s...