⚠️Tarina sijoittuu yläaste aikaan Olli, Tommi ja Joonas on kaikki ny saman ikäsii tässä⚠️
Joonas:
Istuimme Tommin ja Ollin kanssa yläasteen aulan sohvilla hengaamassa ja oottamassa että tunti alkaa, meillä olisi siis seuraavaks Bilsaa me vissiin käydää jotai ihmisen biologiaa vai mitä se ope selittikään viimetunnilla, en mä jaksanu kunnolla kuunnella sitä, Tommi varmaan kuunteli että siltä vois kyl varmistaa mut nääh se selvii kohta. Täs on viel pari minsaa et välkkä loppuu ja saadaan olla onneks välkät sisällä ja ei oo pakko mennä ulos varsinkaan talvella.
"Pitäskö mennä tonne ylöspäin jo?" Kysyy tommi.
Me nyökkäämme ollin kanssa, nousemme ylös ja lähdemme kävelemään portaita pitkin toiseen kerrokseen jossa kyseisen tunnin luokka on.
Juttelimme noitten kanssa jotain, siihen asti kunnes opettaja tuli päästämään meidät sisälle luokkaan. Istumme Tommin kanssa vierekkäin aika takana keskellä, tosin Olli istuu luokan keskiosassa yhden meidän luokkalaisen tytön vieressä, minusta tuntuu että Olli tykkää tuosta tytöstä mutta ei vaan uskalla kertoa sitä hänelle.
Opettaja alkaa selostamaan jotain tunnista ja mitä me teemme en oikein jaksa kuunnella kunnes kuulen jotain mitä hätkähdän todella paljon.
"Tänään opetellaan laittamaan kondomi, ja teette sen vieressä istuvanne kanssa parina ja ei omaansa vaan näihin malleihin ja vaikeutetaan tehtävää vielä sen verran että se on pahvilaatikossa ja ette kunnolla nää mihin sitä pistätte. Jos joku puuttuu niin katsotaan kenen kanssa sit tekevät, mutta jos kaikki on selvää niin tulkaas tänne toinen pareista hakemaan tarvikkeet. Saa toimia" opettaja selostaa.
"Meeksä hakee?" Kysyn Tommilta
"Juu mä käyn"
Tommi tulee takaisin laatikon kanssa, hän virnuilee minäkin alan koska tää on vaan jotenki niin akward. Hieman säälin ollia mutta en kumminkaan.
Tommi alkaa avata kortsua ja alkaa koittaa laittaa sitä paikalleen mä laitan käteni myös pahvilaattikkoon ja autan tommia laittamaan sen paikalleen, se ei meinaa onnistua ja mulla meinaa tulla kunnon itkupotkuraivari joo oon herkkä.
"Hei rauhotus nyt, täst ei tuu mitään jos sulla menee hermot tähän"
Nielaisen kuuluvasti ja jatkan rauhallisemmin kuin äsken ja sitten huomaan että kortsu on paikallaan.
Alan hymyillä hiukan, minua hiukan pidempi miehen alku alkaa myös hymyilemään. Opettaja tuli tarkistamaan mitä saimme aikaseksi ja onnistuimmeko, hän kehui meitä joka on taas aika akward mutta joo mennään eteenpäin.
Pääsimme pois tunnilta, minulla on pyörinyt mielessä yks juttu jonka haluaisin kertoa yhdelle henkilölle mutta en todellakaan uskalla se olisi liian outoa ja kaikkea.
Istumme taas samaisilla sohvilla nyt on pidempi välkkä ja sen jälkee meillä on pari tuntia ja sit lähdemme kotiin. Olli selittää kuinka hänen kätensä osui sen tytön käteen kenen pari hän oli bilsassa ja kuinka ihana hän on, tytön nimi taisi olla Oona jos nyt oikeen muistan Olli on ollu aika kauan kusessa siihen ei vaan halua myöntää sitä.
Herään ajatuksistani kuullessani oman nimen.
"Tota Joonas mul ois kahen keskeistä asiaa ni jooh" tommi sanoo varovasti.
"Joo mennää sivumpaa juttelee, haittaks sua olli jos jäät hetkeks yksin?" Kysyn.
Olli pudistaa päätänsä joten nousemme Tommin kanssa ylös otan reppuni selkää ja menemme ilmeisesti vessaan puhumaan ihan vaan koska siellä saa rauhassa puhua toivottavasti.
Vessassa ei oo ketään joten emme mene vessanoppiin siellä ois muutenki ahasta ja ois aika sus jonku mielestä.
Olemme vastatusten ja katsomme toisiamme vaivaantuneena.
"Mistä sä halusit puhua?" Kysyn varovasti
Tommi katsoo minua vaivaantuneena ja ahdistuneena
"Ei en mistää..ei se oo tärkee" tuo sopertaa ja on lähdössä takaisin Ollin luo, mutta pysäytän tuon aikeet.
Tommi tulee lähemmäs minua ja painaa huulensa omilleni, säikähdän ja suljen silmäni ja vastaan suudelmaan.
"Totah totaa *henkäisy* mä tykkään susta enemmän ku kaverina, oon pitäny susta jo hetken aikaa ja en vaan kestäny enää, ja se vaan tuol bilsan tunnilla se oli vaan jotain emmä osaa kuvailla mut jooh.." tommi selittelee ja katsoo maahan en, ole ennen kuullu tommin puhuvan noin paljon mutta ei se haittaa, hän on aika ujo ja sen takia ei hirveästi puhu.
"Tommi rauha mäkin pidän susta oon pitäny susta jo jonkin aikaa, en vaan ennen halunnu ajatella niin mutta nykyään se on jo aika tuttu ajatus" vastaan tommille hymyillen, tuokin hymyilee minulle.
Laitan käteni tuon ympärille ja halaan häntä, pidän päätäni hänen rintakehällään ja kuulen hänen sydämmen sykkeen se on rauhoittavaa.
"Pitäskö mennä takas ollin luo?" Tommi kysyy
Nyökkään myöntävästi. Nousen hieman varpailleni ja laitan huuleni tommin huulille ja siinä me suudellaan.
Kävelimme Ollin luo ja hän alkaa hihkumaan että hänen ihastuksensa se Oona on kertonu että tykkää ollista ja heillä on kuulemma jotain säätöä olen iloinen Ollin puolesta ja Halaan häntä hymyillen. Tätä koulupäivää en muuten hetkeen unohda, oli mahtavaa vaikka en muuten oikeen koulusta välitä.
***
Sanoja: 742Tätä oli oikeesti ihan sika kiva kirjottaa, toivon et teki tykkäätte <3
Tää on tosi akward mut jotenkin samaa aikaa tosi söpö :))
YOU ARE READING
One Shots// Blind Channel
FanfictionYksittäisiä tarinoita bc jätkistä, kirjoittelen näitä kun on aikaa ja ideoita ja julkasen sillon tällön ideoita ja shippejä saa aina ehottaa ja mahdollisesti koitan tehdä niitä sitten. Kiitos ja hei.