TW:
Smuttia vähänKävelen tyhjällä kadulla. Täällä ei ole muita kuin minä. Ulkona sataa, kävelen yksin tyhjällä kadulla minulla on päällä vain t-paita ja shortsit, sillä ulkona on hyvin lämmin vaikka sataa. Hiukseni ovat märät ja niistä tippuvat pisaroita jo valmiiksi märälle paidalleni.
Löydän itseni metsään, minun lempi paikkaani. Nimittäin metsän siimeksessä on pieni lampi tai järvi vai mikä tämä onkaan ja rannassa on kallio josta näkee hyvin auringonnousut ja laskut. Kun vihdoin pääsin tuonne huomasin etten ollut ainut joka siellä oli. Nimittäin näin kalliolla jonkun noin minun ikäiseni pojan istuvan paikalla missä minä yleensä aina olin. En antanut pojan häiritä minua vaan menin istumaan pojan viereen. Katsoin sivu silmällä poikaa. Blondit pitkät hiukset, siniset silmät, kädet tatuoituna ai että hän on komea.
"Moi"
"Moi" Vastaan blondille.
Olimme hiljaa vain ja katsoimme hienoa maisemaa jossa on sumuista ja sataa joten molemmat olemme läpimärkiä mutta se ei haitannu kumpaakaa.Huomaan kuinka blondi tuijottaa minua joten käännyn katsomaan häntä takaisin.
"Mikä sun nimi on?" Blondi kysyy samalla kun katsoo lumoutuneena silmiäni.
"Aleksi" vastaan.
"Ihana nimi" "Ainii joo mun nimi on Joel"
Naurahdan, on kyllä myös ihana nimi tuolla.
"Me ollaan tunnettu ehkä viisi minuuttia, mut musta tuntuu et meil vois synkkaa todella hyvin" sanon.
"Joo mä oon samaa mieltä, pitäskö meijän viel vähän tutustuu?" Joel sanoo.
"Todellaki pitäis, kerrotaan vuorotellen jotain asioita itsestämme. Mä voin alottaa. Alotan tälläsel basic jutul et mun koko nimi on Aleksi Matias Kaunisvesi"
"Okei no mun vuoro sit" "Mun koko nimi on Joel Erik Salomon Hokka, sun vuoro"
Katson ihailevana tuota ihanaa blondia miestä.
"Okei no mä oon 26 vuotias" kerron
"Jes hienoa, mä oon 30 vuotias eli sua neljä vuotta ehkä vanhempi" Joel naurahtaa kun ei ole varma ikäerosta.
Aikaa on kulunut pari tuntia kahden miehen jutellessa ja tutustumassa. Pojat selvittivät että molemmat tekevät musiikkia ja että heillä on muutakin yhteistä kuin vaan musiikki.
Tuo tatuoitu blondi ottaa minut kainaloon tässä on ihana olla. Saimme idean mennä naku uinnille tuonne järveen jonka rannalla istumme. Riisuimme vaatteet, mua kyl vähän epäilytti mutta Joel rohkaisi mua ja että hän ei katsonut minun kroppaani jos en halua. Menimme veteen ja meillä on hauskaa sateesta huolimatta. Täällä ei ollut kylmä niin kumpikin viihtyi vedessä.
Joel ottaa minut syliinsä ja katsomme toisiamme kunnes suutelemme. Joel laittaa kädet takapuolelleni, tuo tuntuu vitun hyvälle. Haluan panna tuota, mutta onko se liian aikaista, tai pidän Joelista mutta olemme tunteneet vasta pari tuntia.
"Joel"
"Mhm" tuo vastaa kuulemisen merkiksi.
"Mä haluun panna sua" kuiskaan tuon Joelin korvaan.
"Sittehän me pannaan" Joel kuiskaa ja virnistää.
***
Olimme kalliolla, sade alkoi loppua pikkuhiljaa joka oli ihan positiivista. Tuo pano Joelin kanssa oli ihanaa. Istumme blondin kanssa kalliolla ilman vaatteitta, mutta mikäs siinä tässä on mukava olla.Joel on mielestäni mielenkiintoinen, mitäköhän tulevaisuus tuo mennessään, ehkä se selviää myöhemmin mutta nyt vain olen tässä, nautin Joelin läsnäolosta ja katson upeaa maisemaa. Ehkä meistä vielä joskus tulee jotain, mutta nyt suljin silmät ja kuuntelin Joelin hengitystä iloisena Joelin löytämisestä.
***
Sanoja: 492En oo hetkeen kirjottanut ei oo ollut motivaatio, mut tälläsen saitte toivottavasti nautitte <3
Kiitos ihan super paljon 3,14K lukukerroista, oon sanaton ja ilonen miten näin moni on lukenu näit mun shottei <3
Puspus <3
YOU ARE READING
One Shots// Blind Channel
FanfictionYksittäisiä tarinoita bc jätkistä, kirjoittelen näitä kun on aikaa ja ideoita ja julkasen sillon tällön ideoita ja shippejä saa aina ehottaa ja mahdollisesti koitan tehdä niitä sitten. Kiitos ja hei.