Takaa ajo

110 9 0
                                    

Juoksen metsässä ja perässäni juoksee kaksi ihmistä toisella on moottorisaha ja toisella on kirves kädessä, en ole varma mitä olen tehnyt mutta he juoksevat minua päin ja haluavat tappaa minut. Toinen heistä on mies ja toinen on nainen.

Itkin todella paljon lopulta en jaksanut enään juosta ja menin makaamaan maahan, tässä on järvi ja kallioita että hieno paikka, mutta tässä ei ole aikaa ihailla maisemia, sillä nuo kaksi lähestyy minua ja minua alkaa pelottaa ihan toden teolla. Otsallani on hikipisaroita, silmissäni kyyneliä ja hiukset ihan likaisena.

"Sä tuut ny meidän luokse" tuo mies sanoo.

Eiköhän tapa minua vai tappaako he minut siellä jossain? Siihen en saa vielä vastausta, mutta päädyn pakettiauton takakonttiin. Minua pelottaa ihan hirveän paljon.

Istun/ makaan pakettiauton takaosassa todella pitkään. Kuulen henkilöiden puhuvan, mutta en saa selvää sanoista. Itken hyvin paljon, en jaksa enää tämmöistä haluan kotiin, kotiin isäni kainaloon. Olen vielä nuori, en haluaisi kuolla vielä.

Auto pysähtyy vihdoin ja minut viedään mökkiin ja sitten minut heitetään huoneeseen joka näyttää kellarilta, huoneessa on sänky ja siihen se jääkin, tosin sänky ei ole kauhean hyvässä kunnossa se on ihan likainen.

Minut jätetään yksin tänne huoneeseen. Itken holtittomasti ja alan repimään haavojani jotka ovat jo valmiiksi hiukan auki.

En näe että kukaan tulisi tänne huoneeseen, mutta tunnen silti että minua ravistellaan.

Avaan silmäni ja tajuan olevani kotona, Joel minun isäni on vieressäni ja katsoo minua huolissaan.

Laitan käteni poskelle ja tajuan että olen oikeasti itkenyt.

"Mitä unta sä oikeen näit?" Joel kysyy hiukan huolissaan.

"Mä näin unta missä oli Santeri ja Joonaksen tyttöystävä se Alisa, Santerilla oli moottorisaha kädessä ja Alisalla oli taas kirves kädessä ja ne juoksi mun perässä ja ne halus vissiin tappaa mut ja sit ne sai mut kiinni ku en jaksanut juosta ja sit päädyin johonkin mökkiin ja sit sä herätit mut. Mut toi uni tuntu niin aidolle.." Selitän.

Joel hiukan naurahti mutta sitten hän tulee halaamaan minua ja silittää hiuksiani.

"Kaikki on nyt hyvin" hän hymyilee minulle ja minä hymyilen takaisin. Hän on paras isä mitä on vaikka vähän hauska.

***
Sanoja: 337
Tämmöstä tällä kertaan ja ei puhuta siitä mistä tän shotin idea tuli mulle :')

One Shots// Blind ChannelWhere stories live. Discover now