Niko / 2

104 3 3
                                    

Jatko-osa edelliselle shotille joten käyppä lukemassa se ensin, kiitos hei.

Niko:

Makaan edelleen sohvalla mihin olin mennyt makaamaan, Joel edelleen silitti hiuksiani.

"Mä luulin et meil meni hyvin.." sanon hiljaa.

Joel ei sano mitään hän vaan silittää hiuksiani ja päätä rauhallisesti. Lopulta aloin tuntemaan kyyneleitä silmissäni, minä itken, minä Niko Vilhelm Moilanen itken en ole itkenyt ties kuinka pitkään aikaan joten tämä on outoa, todella outoa.

En saa läheisyyttä keltään, läheisyyttä minä todellakin tarvitsen, jätkät varmasti antavat läheisyyttä mutta ei se ole sama asia.

Miks mun kaikki parisuhteet menee näin mä luulin et me oltais pidempää, ei ilmeisesti..mikään ei ole ikuista.

"Baby, I'm a bad idea" tulee suustani en ajatellut yhtään mitä sanon.

Joel kattoo minua ihmettelen "pitäskö sun kirjottaa sun tunteita että saisit käsiteltyä ne jotenki ei oo hyvä pitää tunteitaan yksin, sillä on monta jotka haluu auttaa ja kuuntelee sua mielellään" joel toteaa viisaana.

"Mut emmä jaksa tänää.. mitää biisii alkaa kirjottaa"

"Ei sitä heti tartte, mut pitäskö sun tulla mun luo ny pariks päiväks yöks en haluu et oot yksin" 

Mietin Joelin ehotusta, kai minun on pakko suostua ei tuo minua kumminkaa jätä yksin.

Nyökkään joelille myöntymisen merkiksi. Joel nousee ja minäkin koitan nousta sohvalta ja pian olen päässyt sohvalta ylös. Kävelen studion eteiseen Joelin perässä ja puen ulkovaatteet päälle. Lähdemme kävelemään Joelin autolle, sillä minä tulin kävellen. Katson auton ikkunasta maisemia ajattelematta mitään. Mieleen tulee oman tuotannon biisin sanoja jotka kuvaa minun tän hetkistä olo tilaa. Feel nothing. Kaksi sanaa kertoo tällä hetkellä liikaa.

"Voinko olla tässä vaan seuraavat viis vuotta en jaksa liikkua mihinkään?" Kysyn hiljaa joelilta.

"Valittetavasti et, ei siinä ois mitään järkeä sä menettäisit kaiken hauskan ja Niko rakas asiat järjestyy kyllä" Joel toteaa ja tulee halaamaan minua.

"Kaikki järjestyy siin saattaa mennä mutta ne järjestyy" kuulen vielä joelilta ennekuin nukahan joelin sohvalle.

***
Sanoja: 302

Tämmöst täl kertaa <3

Sori kirjotusvirheistä jos semmosia on en jaksa tarkistaa.

One Shots// Blind ChannelWhere stories live. Discover now